استخدام بی رویه عامل عقب افتادن ۱۸ ماه حقوق کارگران است

سرپرست شهرداری آبژدان گفت: استخدام بی رویه در سنوات گذشته سبب عقب افتادن حقوق کارکنان شرکتی شده است.

مهرانگیر خدادادی آرپناهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری آبژدان دارای ۴۱ نیرو قراردادی است که حداقل ۲۵ نیرو آن مازاد از نیاز شهرداری است.

وی افزود: این تعداد نیروی انسانی سبب عقب افتادن حقوق کارگران به مدت ۹ ماه شد و در پی آن قطع ارتباط و قرارداد با پیمان کار به علت هزینه بالای پرداخت حقوق شد.

سرپرست شهرداری آبژدان تصریح کرد: اطلاع رسانی‌های زیادی برای انعقاد قرارداد با پیمان کار جدید انجام شد، اما در ۹ ماه گذشته کسی حاضر به بستن قرارداد نشد و در نتیجه حقوق کارگران ۱۸ ماه عقب افتاد.

وی تاکید کرد: یک ماه حقوق جاری به آنها پرداخت شده و با پیگیری‌های انجام شده با حضور شهردار جدید پیمان کار جدید نیز ورود خواهد کرد و مشکل پرداخت حقوق رفع خواهد شد.

خدادادی با تاکید بر پیگیری برای رفع مشکل پرداخت حقوق گفت: تنها منبع درآمد شهرداری آبژدان مالیات بر ارزش افزوده است که با توجه به شرکت نداشتن شهروندان در سرشماری قبلی زیر ۲ هزار نفر شرکت کرده و متناسب با آنها دریافتی داریم در حالی که جمعیت واقعی بیش از پنج هزار نفر است.

وی گفت: مشکلات مالی شهروندان و روابط فامیلی مانع دریافت عوارض از ساختمان‌ها و واحدهای تجاری است که در حال پیگیری از طریق ماده ۱۰۰ هستیم که این مشکل نیز رفع شود.

کد خبر 530095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.