یکصد هکتار از بافت‌های فرسوده مشکین‌دشت بازآفرینی می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای طرح بازآفرینی بافت فرسوده در این شهر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح یکصد هکتار از بافت‌های فرسوده این شهر باز آفرینی می‌شود.

حسین بغدادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح بازآفرینی بافت‌های فرسوده در این شهر اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌هایی است که به منظور احیای بافت‌های فرسوده در دستور کار مدیریت شهری مشکین‌دشت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توانمند سازی بافت‌های فرسوده با کمک فرمانداری فردیس و اداره کل راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: بافت‌های فرسوده مشکین دشت از ابتدای سال تاکنون توسط مشاوران در حال مطالعه است که تاکنون بیش از ۱۰۰ هکتار برداشت و پیشنهاد شده است.

شهردار مشکین‌دشت عنوان کرد: احیای این بافت‌ها در انتظار تأیید طرح از سوی اداره کل راه و شهرسازی است در این میان بازآفرینی بافت‌های فرسوده لزوم ایفای نقش توسط دستگاه‌های مربوطه را تشدید می‌کند.

وجود هزار سطل زباله مکانیزه

وی با تاکید بر اهمیت نظافت شهر یادآور شد: حدود یک هزار سطل مکانیزه در محدوده شهر مشکین دشت وجود دارد که روزانه توسط خدمات شهری و بخش خصوصی شست و شو می‌شوند.

به گفته بغدادی این امر در فصل گرما با توجه به شرایط آب و هوا تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان در خصوص نظافت و یا هر مشکل دیگری که وجود دارد می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند تا رسیدگی و در دستورکار قرار گیرد.

شهرداری مشکین‌دشت در خصوص کمبود اتوبوس در شهرک مهندسی زراعی و بعثت که رسیدگی به آن یکی از مطالبات مردمی به شمار می‌رود، تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهد تغییرات پی در پی رئیس سازمان حمل و نقل شهری در کرج هستیم رایزنی و پیگیری تخصیص اتوبوس بدون نتیجه مانده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: با بخش خصوصی وارد مذاکره شده‌ایم مقرر شد تعدادی اتوبوس توسط بخش خصوصی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری افزوده خواهد شد.

کد خبر 530083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.