بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پس از شکست سطح ۶۰ هزار دلار شاهد رشد بیت کوین تا محدوده ۶۱ هزار دلار بودیم و سپس پولبک به سطح ۶۰ هزار دلار، احتمال موج سه وجود دارد پیش بینی می‌شود بیت کوین در تارگت اولیه خود به ۷۲ هزار دلار برسد، مقاومت پیش رو محدوده ۶۵ هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۲ هزار و ۲۵۵ دلار
  • اتریوم سه هزار و ۷۹۹ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۳ سنت
  • بایننس کوین ۴۹۰ دلار و ۳۰ سنت
  • دوج کوین ۲۴ سنت
  • ریپل یک دلار و ۹ سنت
  • پولکادات ۴۰ دلار و ۹۶ سنت
  • یونی سواپ ۲۵ دلار و ۸۷ سنت
  • سولنا ۱۵۷ دلار و ۴۶ سنت
  • ترا ۳۶ دلار و چهار سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۷ مهر

پس از شکست سطح ۶۰ هزار دلار شاهد رشد بیت کوین تا محدوده ۶۱ هزار دلار بودیم و سپس پولبک به سطح ۶۰ هزار دلار، احتمال موج سه وجود دارد پیش بینی می‌شود بیت کوین در تارگت اولیه خود به ۷۲ هزار دلار برسد، مقاومت پیش رو محدوده ۶۵ هزار دلار است.(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

صرافی Huobi در ژاپن، برای ارائه معاملات اهرمی، از دستورالعمل‌ها پیروی می‌کند

بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز پنجشنبه، واحد ژاپن صرافی هیوبی (Huobi) از آژانس خدمات مالی محلی برای ارائه معاملات اهرمی رمز ارزها تاییدیه گرفت.

هیوبی ژاپن یکی از هفت صرافی در کشور است که با موفقیت از نظر تعامل با تنظیم کننده‌های قوانین، به عنوان تجارت ابزارهای مالی نوع اول ثبت شده است.

برای ثبت نام، شرکت‌ها باید سرمایه و دارایی خالص بیش از ۵۰ میلیون یورو (هر کدام ۴۳۸،۰۶۱ دلار) و نسبت سرمایه به ریسک بیش از ۱۲۰ درصد داشته باشند. در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین 1399)، FSA ژاپن تصمیم گرفت که برای ارائه معاملات اهرم دار رمز ارزها، شرکت‌های رمزنگاری باید از همان حلقه‌های نظارتی مانند شرکت‌های اصلی مالی عبور کرده و به عنوان مشاغل ابزارهای مالی نوع اول ثبت شوند. به گفته FSA، در مجموع ۳۱ صرافی در ژاپن ثبت شده است. تنظیم کننده مالی ژاپن برخی از سختگیرانه ترین قوانین را برای رمزنگاری در جهان اجرا کرده است. برای فهرست شدن در صرافی‌ها، رمز ارزها باید به صورت مجزا تاییدیه دریافت کنند.

بلاکچین امکان سرمایه گذاری مشترک در املاک و مستغلات را فراهم می‌کند

مالکیت ساختمانها و توسعه املاک در حال تبدیل شدن به یکی از زمینه‌های پذیرش فناوری بلاکچین در تجارت املاک و مستغلات است.

توکن سازی از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیز نمونه‌ای از “اقتصاد مشترک” در حال ظهور است، روندی که می‌تواند به تمرکززدایی بازار دارایی‌های جهانی در چندین بخش کمک کند.

با این حال، سرمایه گذاری در املاک نمادین دارای معایبی است. با توجه به ماهیت جدید شرکت، گزینه‌های تأمین مالی اغلب می‌تواند محدود باشد، که منجر به نقدینگی کمتر در بازار و کسری کلی انعطاف پذیری می‌شود.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، Fraction Group ، زیرمجموعه شرکت فن آوری هنگ کنگ، از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند تأیید نظارتی برای مبادله توکن هایی که نشان دهنده مالکیت دارایی‌های فیزیکی و دیجیتالی هستند، دریافت کرد.

در حالی که این تاییدیه سرمایه گذاری‌های توکنی در کالاهای فیزیکی و دیجیتال را پوشش می‌دهد ، اولین تمرکز Fraction بر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است و طبق گزارشات از عرضه اولیه فارم (IFO) استفاده خواهد کرد.

طبق اعلام این شرکت در ماه سپتامبر(شهریور) ، IFO ها ورود آسان‌تر به بازار املاک و مستغلات گران قیمت را برای سرمایه گذاران آینده فراهم خواهند کرد. توکن های IFO نمایانگر مالکیت نسبی فهرست‌های املاک و مستغلات به قیمت ۱۵۰ دلار است، که احتمالاً مانع مشارکت بیشتر در بازار می‌شود.

در ماه ژانویه(دی) ، Fraction اولین دارایی خود را در پلت فرم مبادله اختصاصی خود ، یک واحد آپارتمانی واقع در On Nut ، بانکوک ، تایلند را فهرست کرد. با توجه به جزئیات موجود در وب سایت شرکت ، این فرآیند شامل دیجیتالی شدن کل سند و به دنبال آن کسر مالکیت ملک قبل از ارائه مالکیت توکنی این بخشها از طریق IFO بود.

جاش استک ، بنیانگذار و مدیرعامل Sundae-یک پلتفرم دیجیتالی بازار املاک و مستغلات-در گفتگو با Cointelegraph ، مزایای توکن و مالکیت نسبی در بازار را برجسته کرد. استک گفت: “سرمایه گذاری در املاک مسکونی یکی از بزرگترین فرصتها برای ایجاد ثروت است و متأسفانه عمدتاً برای ثروتمندان قابل دسترسی است.”

“توکنایز کردن املاک مسکونی در بلاکچین این نوید را می‌دهد که دسترسی کارآمد و باز به بزرگترین طبقه دارایی در ایالات متحده را نه تنها برای افراد جوان بلکه برای هرکسی که می‌خواهد در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کند بدون داشتن سرمایه، فراهم می‌کند.” جاش استک با استفاده از فناوری رمزنگاری و بلاکچین، اظهار داشت که توکنایز شدن به کاهش موانع ورود سرمایه گذاران به سرمایه گذاری جزئی در املاک کمک می‌کند. مدیرعامل Sundae افزود: “در حالی که صندوق‌ها و بسترهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فرصت‌های سرمایه گذاری جزئی را ارائه می‌دهند ، یافتن آنها دشوار است ، ارزیابی آنها دشوار است ، غیرقابل نقد است و فقط برای سرمایه گذاران معتبر قابل دسترسی است.”

توکنایز کردن املاک هنوز در ابتدای راه خود است. با این حال، منابع داخلی می‌گویند که احتمال رشد عظیمی وجود دارد زیرا شبکه حسابداری بریتانیایی مور گلوبال برآورد کرده است که بازار املاک توکنیزه می‌تواند به ارزش ۱.۴ تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۶(۱۴۰۴) برسد به دلیل توکنایز شدن ۰.۵ درصد از بازار املاک جهانی فعلی.

در حالی که فضای املاک نمادین برخی نویدبخش است، چند مسئله مهم وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. کمبود نقدینگی به ویژه در بازار ثانویه، تردید نهادی و عدم وضوح مقررات از جمله این موانع عمده است.

راه اندازی مدل صندوق متقابل دیفای برای سرمایه گذاران خرد توسط Mudrex

شرکت مدیریت دارایی‌های رمرارزی Mudrex از راه اندازی ماشین سرمایه گذاری جدید Coin Sets خود خبر داد. پیشنهاد جدید به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا سبد دارایی خود را در طیف وسیعی از دارایی‌های غیر متمرکز با عملکرد بالا یا دارایی دیفای و NFT متنوع کنند. این مدل مالی ، توزیع قرار گرفتن در معرض ریسک را در بازارهایی که اغلب به عنوان بازار ناپایدار در نظر گرفته می‌شود ، تقویت می‌کند و به سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا بر ارزش پیشنهادی کل بخش ، به جای پتانسیل فردی یک دارایی ، شرط بندی کنند. سبد دارایی‌ها نیز به صورت ماهانه برای محاسبه مجدد ریسک و فرصت برای سرمایه گذاران مجدداً متوازن می‌شود.

طبق گزارشات، این اولین بار است که چنین محصولی به بازار خرد عرضه می‌شود، در مقابل صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک با طراحی و عملکردهای مشابه که منحصراً مشتریان و سرمایه گذاران درجه یک را هدف قرار می‌دهد. سازمان مستقر در سانفرانسیسکو که در ژانویه ۲۰۱۸ (دی ۱۳۹۶) راه اندازی شد، در حال توسعه است و بیش از ۴۰ هزار کاربر و بیش از ۱۵ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت ثبت کرده است.

در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۱۳۹۹)، این شرکت یک پلتفرم معاملات دارایی دیجیتال با عنوان Mudrex Invest راه اندازی کرد که برای ارائه خدمات تجاری خودکار متخصص به افراد عادی طراحی شده است. در ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) ، اعلام شد که این شرکت با مشارکت اضافی از جمله افرادی مانند Village Global و Kunal Shah و دیگران مبلغ ۲.۵ میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است که توسط Nexus Venture Partners تنظیم شده است.

انتظار می‌رود که اخذ منابع مالی اخیر، علاوه بر استقرار محصولات و خدمات بیشتر، به افزایش نیروی کار شرکت کمک کند

Cointelegrap با بنیانگذارMudrex ادول پتل ( Edul Patel) صحبت کرد و در مورد مخاطبان مشخص شده برای معرفی محصول جدید اظهار نظر کرد: تقاضا برای یک محصول ساده برای سرمایه گذاری مانند Coinsets آنقدر جهانی است که ما از نظر جمعیتی علاقه زیادی داریم. این محصول به ویژه برای تازه واردان رمزارز که به سرعت تحت فشار بیش از حد اطلاعات در کلاس دارایی قرار می‌گیرند، جذاب است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 529984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.