تذکر به شهردار درخصوص رفع مشکل گودهای رها شده تهران

رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی و مرتفع نمودن اشکالات گودهای رها شده در شهر تهران اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با بیان اینکه فصل بارندگی در پیش است و گودهای رها شده در شهر تهران می‌توانند مخاطره ساز شوند اظهار کرد: همانطور که می‌دانید در شهر تهران ۲۲۰ گود رها شده وجود دارد که برخی از آنها در سنوات گذشته حادثه آفریدند. این گودها مستقیم با جان انسان‌ها در ارتباط است و گاهی خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر است.

وی افزود: در منطقه ۱۷ تجربه ریزش گودی نه چندان بزرگ را داشتیم و ساختمان‌های مجاور آسیب دیدند و خسارات فراوانی به بار آورد، لذا خواهشم این است که شهرداری به طور خاص موارد را دنبال کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: البته در سنوات گذشته شهرداری کارهای خوبی کرده و قوانین و مصوبات به اندازه کافی وجود دارد و اگر لازم است شهرداری در این زمینه لایحه‌ای بیاورد تقاضا داریم در این خصوص سریع‌تر عمل کند. از شهردار تهران می‌خواهیم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ پر خطر بودن، صادر کند.

کد خبر 529958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.