پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار اهواز باشد

رئیس شورای شهر اهواز گفت: پرداخت حقوق کارگران به‌خصوص کارگران مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات به مردم باید اولویت کار شهردار قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، سیاوش محمودی اظهار کرد: شورای شهر اهواز مطالبه گر اصلی مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف و در چارچوب وظایف خود خواهد بود و از آنها استفاده خواهد کرد تا برای رفع مشکلات و کم و کاستی‌ها در فضای آرام و بدون التهاب تلاش کند. این شورا برای انجام کار جهادی برای مردم پای کار آمده است.

وی افزود: دولت و مجلس انقلابی فرصتی است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده و امروز نیز فرصتی برای شهر اهواز پیش آمده تا شورا و شهردار جهادی و انقلابی پای کار بیایند اما باید به ما فرصت داده شود تا در یک فضای آرام بدون التهاب و نپرداختن به موضوعات حاشیه‌ای به اصل کارها برسیم. با توجه به اینکه وظیفه شورا نظارت، راهبرد و سیاست‌گذاری است، نمایندگانی بر اساس قانون به استناد اختیارات شورا در سازمان‌ها و مناطق مشخص شده تا بازرسی دوره‌ای انجام دهند و باید در فرصتی یک ماهه مشکلات بررسی و احصا شوند.

محمودی تصریح کرد: مباحث کارگری و مسائلی که از بدو شروع شورای ششم پیش آمده ارثی است که از گذشته و به دلایل مختلف به این شورا رسیده است؛ البته می‌دانیم که مسائل کارگری همیشه در شهرداری بوده که باید فرصت داده شود تا با حفظ وحدت، همدلی و کمک مجموعه‌های ارکان حاکمیتی به شورا حل شوند و از کسانی که دنبال نا آرامی فضا هستند، می‌خواهم تا از این فضا دوری کنند چرا که این موضوعات هیچ‌گونه سودی برای مردم و کارگران نخواهد داشت و تنها در فضای آرام است که می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم و تصمیمات درست را برای عبور از این مشکلات بگیریم‌.

وی تشریح کرد: به شهردار تأکید شده تا پرداخت حقوق کارگری اولویت نخست باشد یعنی حقوق کارگران باید قبل از کارمندان پرداخت شود همچنین باید کارگران سازمان‌ها و مجموعه‌های ارائه خدمات به مردم در اولویت پرداخت قرار گیرند تا بتوان موضوعات کارگری را در یک نظام بندی حوزه پرداخت رفع کرد.

کد خبر 529899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.