«یکتا جمالی» به تیم وزنه‌برداری بزرگسالان دعوت شد

فدراسیون وزنه‌برداری نام ۱۰ ملی‌پوش این رشته از جمله نام «یکتا جمالی» دارنده مدال نقره نوجوانان جهان را برای حضور در تیم بزرگسالان اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان از یک آبان تا ۱۸ آذرماه در کمپ تمرینی تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و حضور نیافتن هر یک از افراد در محل اردو و انجام تست PCR به منزله انصراف ایشان خواهد بود.

سیده‌الهام حسینی، الناز باجلانی، شینا امانی، یکتا جمالی، فاطمه کشاور، فاطمه یوسفی، الهه رزاقی، عسل کدخدایی، زینب شیخ ارباب و ابریشم ارجمندخواه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان ایران هستند.

حضور یکتا جمالی از مهمترین نکات این اردو است. جمالی در سال ۱۴۰۰ توانست ضمن کسب مدال برنز قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان در مهرماه امسال نیز مدال نقره نوجوانان جهان را نیز از آن خود کند.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی وزنه‌برداری ۲۰۲۱ جهان از ۷ تا ۱۷ دسامبر (۱۶ تا ۲۶ آذر) در شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

هم اکنون نیز اردوی تیم وزنه‌برداری مردان با ۱۴ ورزشکار در بابلسر در حال برگزاری است. در این اردو میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، محمد مهدی حیاتی، محمد زارعی، علیرضا معینی، رضا دهدار، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، علیرضا سلیمانی، امیرحقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی زیر نظر محمد حسین برخواه مشغول به تمرین هستند.

کد خبر 529877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.