سلیمی: مجلس حامی کسب و کارهای آنلاین است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارتباطات باید حمایت بیشتری از کسب و کارهای دیجیتالی داشته باشد و آنها را در این مسیر تنها نگذارد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نظر مجلس در توسعه کسب و کارهای دیجیتالی اظهار کرد: وزیر ارتباطات در روز رأی اعتماد به صراحت بر توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی تأکید و اعلام کرد که به این موضوع اعتقاد راسخی دارد و ان‌شاءالله این وزارتخانه مسیر لازم را برای بهبود این موضوع فراهم کرده و پهنای باند کسب و کارهای دیجیتالی را گسترش چشم‌گیری دهند ضمن اینکه از ایجاد اپلیکیشن‌های کسب و کارهای اینترنتی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: وزارت ارتباطات نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک شهرها و حذف ترددهای غیر ضروری در جامعه دارد این در حالی است که در طول دو سال اخیر که کرونا در کشور گسترش یافته دولت الکترونیک و کسب‌وکارهای دیجیتالی و اینترنتی اقدامات اقتصادی در فضای مجازی، بهبود بازاریابی‌ها و گردش مالی و بانکی با اقبال زیادی مواجه شده و عملاً توانسته‌ایم راه ۱۰ ساله را در یک شب طی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت ارتباطات و بخش‌های مختلف دولت می‌خواهیم، حمایت بیشتری از کسب و کارهای دیجیتالی داشته باشد و آنها را در این مسیر تنها نگذارد چرا که چاره‌ای جز تطبیق خود با دنیا و توسعه کسب و کارهای اینترنتی نداریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: مجلس حامی کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی است چراکه دنیا هم‌اکنون به سمت توسعه کسب و کارهای اینترنتی حرکت می‌کند و ما هم چاره‌ای جز پیوستن به این مسیر نداریم و باید بدانیم که خیلی از کارها در کشور با استفاده از بستر فضای مجازی امکان‌پذیر است.

کد خبر 529851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.