سپاهان نسبت به فصل قبل تیم کامل‌تری شده است

سرمربی مس رفسنجان گفت: باید بازی دور برگشت فصل قبل برابر سپاهان را فراموش کرده و بر روی پروژه‌های آینده تمرکز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: امیدوارم آغاز فصل جدید برای همه پر از شادی شود و فصل خوبی برای همه کسانی باشد که در لیگ بازی کرده یا در آن فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دیدار فردا نخستین بازی فصل است و ضمن احترام برای دوست خوبم و تیم سپاهان، سعی می‌کنیم برای بازی اول با توجه به شرایط و سختی‌هایی که در دو هفته اخیر داشتیم، خودمان را محیا کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص شکست سنگین فصل قبل مقابل سپاهان، خاطرنشان کرد: سال گذشته سه بازی رسمی و دو بازی دوستانه با تیم سپاهان داشتیم که متأسفانه دور برگشت لیگ مقابل سپاهان روز خوبمان نبود چرا که منجر به شکست ما شد؛ در پایان همان بازی نیز اعلام کردم روز خوب ما نبود، اما اگر بخاطر داشته باشید در همین ورزشگاه نقش جهان در جام حذفی با سپاهان بازی کردیم که دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم و داور نیز به اذعان همه کارشناسان به اشتباه یکی از بازیکنان تیم ما را اخراج کرد، از این رو می‌خواهم بگویم مقابل سپاهان بازی خوب و بد داشته‌ایم.

وی افزود: در مسابقه فردا سعی می‌کنیم خودمان مولد اشتباهت بد نباشیم و بازی به مراتب بهتری را نسبت به آخرین دیدار ارائه دهیم، قطعاً تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، اما تفاوت بین ما و سپاهان وجود دارد.

ربیعی با بیان اینکه ۹۰ درصد تیم سپاهان حفظ شده و مغانلو و ریگی را نیز جذب کرده‌اند، تصریح کرد: سپاهان نسبت به فصل قبل تیم کامل‌تری است و ۵۰ درصد تیم ما هم حفظ شده ولی زمان بیشتری برای تکامل می‌خواهیم.

وی ادامه داد: با همه تمرکز و با وجود نداشتن چند بازیکن خودمان را آماده می‌کنیم و فکر می‌کنم نباید کاری به بازی‌های سال گذشته داشته باشیم، بلکه به پروژه‌های آینده فکر کنیم زیرا بر این باور هستم که سپاهان تیم کامل‌تری نسبت به سال گذشته است.

سرمربی مس رفسنجان گفت: عقیل کعبی و مجید نصیری به دلیل ابتلاء به کرونا برای دیدار فردا نداریم؛ شاهین توکلی، فراز امامعلی و سلیمان را نیز به تازگی به تیم اضافه شده‌اند و زائر هم در بازی عمان و استرالیا مصدوم شده بود.

وی اظهار کرد: نزدیک به شش بازیکنمان را برای مسابقه پیش رو نداریم، اما سایر بازیکنانمان آمادگی ذهنی کاملی برای دیدار فردا دارند.

کد خبر 529763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.