عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ مهرماه

در این بسته خبری از باز شدن عرشه پل قدس تا اصلاح نقاط حادثه خیز دیلم و فعالیت شهرداری ملایر در مناطق حاشیه‌ای را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انجام ۲۵۰ متر ترمیم ترانشه معابر در ناحیه شهید بابایی قزوین

معاون منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در شهریور ماه امسال در ناحیه شهری شهید بابایی ۲۵۰ متر ترمیم ترانشه معابر انجام شده است.

خدمات رسانی به ساکنان شمال محور کمربندی بروجرد

«یحیی عیدی» شهردار بروجرد گفت: طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های اجرایی مطرح بوده و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی، هدف نهایی از ارائه خدمات عمومی است.

عرشه اصلی پل قدس برای تردد خودروهای عبوری باز است

«محمود صفری» شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه پل قدس طی دو ماه آینده به طور کامل به پایان خواهد رسید، گفت: عرشه اصلی پل قدس اردبیل بعد از ۶۶ ماه امروز به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت که با پایان قسمت‌های دیگر این پروژه، در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اردبیل در آینده نزدیک به‌طور رسمی افتتاح خواهد شد.

تلاش برای رفع ترانشه‌های معابر شاهین شهر

«حیدر صادق گلی» معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر گفت: از آنجا که دستگاه‌های خدمات رسان در راستای ارائه خدمات به شهروندان ترانشه‌های مختلفی را ایجاد می‌کنند، با پیگیری‌های این حوزه دستگاه‌های عنوان شده برای زیبایی بیشتر شهر همچنین سهولت تردد شهروندان در حال انجام عملیات رفع ترانشه‌ها هستند.

رد صلاحیت ۱۰ شهردار منتخب استان مازندران

مهدی راز جویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر و ۱۰ شهردار منتخب شوراها نیز از سوی دستگاه‌های نظارتی رد صلاحیت شدند.

اضافه شدن ۴۰۰ خودرو به ناوگان تاکسیرانی ورامین

«حسن خوانساریان» رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ورامین از اختصاص ۴۰۰ دستگاه تاکسی تحت عنوان طرح توسعه تاکسی در این شهر خبر داد.

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز دیلم

«محمد طاهری» معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: اصلاح هفت نقطه حادثه خیز و ترافیکی شهر دیلم که از سوی پلیس راهور و دبیرخانه ترافیک استان بوشهر شناسایی و اعلام شده است، در اولویت کاری شهرداری این بندر قرار گیرد.

آسفالت ۳۰۰۰ هزار متر مربع از معابر شهری ساری

به همت شهرداری‌های مناطق و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز استان، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار متر از معابر شهری با رویکرد توزیع متوازن خدمات در مناطق شهری ساری آسفالت شده است.

آغاز فعالیت عمرانی شهرداری ملایر در مناطق حاشیه شهر

«محمد فرجی» شهردار ملایر از آغاز فعالیت‌های عمرانی در محلات ۱۵ خرداد و جعفر آباد از محلات حاشیه شهر خبر داد و گفت: بعد از مشخص شدن مشکلات با برنامه ریزی و زمانبندی مقرر شد قبل از آغاز فصل سرما و بارندگی، مشکلات این محلات رفع شود که پیرو آن، محوطه جلو گلزار شهدای عاشورا به مقدار ۵۰۰ متر مربع آسفالت و سنگ‌های کف قبور شهدا ترمیم شده و در کوچه شهید حق طلب به طول ۵۰۰ متر جدول گذاری و آسفالت آن انجام شده است.

کد خبر 529760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.