کلاهبرداری زن شیاد با عنوان مأمور نیروی انتظامی

کلاهبرداری زن شیاد با عنوان مأمور نیروی انتظامی، درگیری زن و شوهر با چکش برسر نظافت منزل، خودکشی مرد تهرانی مقابل مصلی، جوان ۲۵ ساله قربانی دعوا بر سر کاشت گل و گیاه، کشف جنازه مردانه در خط قدیمی لوله گاز، پشت پرده آتش زدن قبرها در مهاباد را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق، اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات این شهرستان از حضور یک زن که با جعل عنوان نیروی انتظامی از مردم کلاهبرداری می‌کرد مطلع شدند.

وی افزود: فرد مذکور در سطح شهرستان با بیان اینکه در تهران در نیروی انتظامی خدمت می‌کرده و علاوه بر آن توانایی انجام انرژی درمانی و طب سنتی نیز دارد از مردم کلاهبرداری می‌کند.

سرهنگ طولابی نژاد تصریح کرد: با تلاش‌های مأموران پلیس فتا و پلیس اطلاعات و رصد فضای مجازی، در نهایت فرد مورد نظر شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: با انتقال متهمه به یگان انتظامی، او در بازجویی اعلام داشت به علت اینکه شخصیت خودم را در شهرستان خوب نشان دهم اقدام به انجام این کار کردم که به این منظور پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

درگیری زن و شوهر روس با چکش بر سر نظافت منزل

زنی که به خاطر دعوا بر سر نظافت منزل با همسرش درگیر شده و با چکش به جانش افتاده بود دستگیر شد.

به نقل از کرایم، این زوج که هویتشان فاش نشده مدام بر سر نظافت منزل با هم درگیری داشته‌اند اما در نهایت این درگیری با ضربات چکش زن به همسرش پایان یافت.

گزارش‌های پلیس روسیه نشان می‌دهد که متهم ادعا کرده که همواره بر سر نظافت دعوا داشته‌اند و از این رو در روز حادثه او با چکش به سر، گردن و دنده‌های همسرش ضربه وارد کرده اما خوشبختانه این مرد از حمله جان سالم بدر برده و به بیمارستان منتقل شده است. متهم اکنون به جرم حمله وحشیانه‌اش به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

خودکشی مرد تهرانی مقابل مصلی

صبح امروز مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در جریان خودکشی مرد جوانی در مصلی تهران قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای تحقیق به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در مقابل در ورودی شماره ۱۷ مصلی تهران با مرد ۳۹ ساله‌ای روبرو شدند و همین بود تا بازپرس ویژه قتل دستور تحقیقات را برای مأموران کلانتری صادر کند.

مأموران در بازرسی از جسد کارت شناسایی مرد جوان را به دست آوردند و بررسی‌ها نشان از آن داشت که این مرد ۳۹ ساله با حلق آویز کردن خود به زندگی‌اش پایان داده است.

جسد مرد جوان به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای انگیزه مرد جوان برای خودکشی ادامه دارد.

جوان ۲۵ ساله قربانی دعوا بر سر کاشت گل و گیاه

روز شنبه ۲۴ مهرماه به قاضی محمدتقی شعبانی خبر رسید که جوانی ۲۵ ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت فوت شده است. دلیل مرگ او اصابت گلوله‌هایی بود که به بدن وی اصابت کرده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که او روز بیستم شهریورماه در جریان یک درگیری در یکی از شهرهای غرب کشور گلوله خورده و تا پنجم مهرماه در بیمارستان بستری بود. او هر روز حالش وخیم‌تر می‌شد و در این شرایط برای ادامه درمان به بیمارستانی در پایتخت انتقال یافته بود اما در نهایت صبح شنبه و پس از هفته‌ها جدال با مرگ جانش را از دست داده بود.

در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر درباره این حادثه را صادر کرد. مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند که مقتول ساکن یکی از شهرهای غرب کشور بوده است.

او روز حادثه یعنی بیستم شهریورماه به همراه سه نفر از دوستانش سرگرم کاشت گل و گیاه در باغچه‌ای در نزدیکی خانه‌شان بودند اما چند نفر دیگر نزد آنها رفته و مدعی شده بودند که باغچه و گل و گیاه داخل آن متعلق به آنهاست. بر سر این مسئله این دو گروه با هم درگیر شدند که ناگهان گروه مقابل که سلاح شکاری داشتند شروع به تیراندازی کردند. در جریان این تیراندازی مقتول و سه نفر از دوستانش تیر خوردند و عاملان تیراندازی فرار کردند. یکی از افرادی که گلوله خورده بود در دم فوت شد اما مقتول و ۲ نفر از دوستانش زخمی شدند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

دو دوست مقتول پس از درمان مرخص شدند اما مقتول برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافت که در نهایت او نیز به کام مرگ رفت و موجب شد تعداد قربانیان این درگیری مسلحانه به دو نفر برسد. در این شرایط، بازپرس جنایی، پرونده را به‌دلیل اینکه جنایت مسلحانه در شهرستان رخ داده بود به محل حادثه فرستاد. این در حالی است که عاملان تیراندازی همچنان فراری هستند و دستگیر نشده‌اند.

کشف جنازه مردانه در خط قدیمی لوله گاز

جسد مردی در خط قدیم لوله در گاز بندرگز پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز امروز گفت: جسد این مرد ۴۵ ساله در زمین کشاورزی در نزدیکی خط قدیم لوله پیدا شده بود و به پلیس گزارش شد.

سرهنگ مهدوی نیا گفت: براساس اعلام پزشکی قانونی علت مرگ این فرد برق گرفتگی بود.

وی افزود: این فرد اهل تبریز بود و برای دیدار با خانواده همسرش به بندرگز آمده بود.

پشت پرده آتش زدن قبرها در مهاباد

آتش سوزی عمدی در قبرستان مهاباد بر سر قبر عده‌ای از درگذشتگان رخ داد. در جریان این آتش سوزی عمدی قبر یک مادر از دنیا رفته آتش زده شد و بازماندگان بابت آتش سوزی عمدی شکایت کردند. گفته می‌شود انگیزه این افراد از آتش سوزی عمدی تهدید در جریان اختلاف ملکی بوده است. رسیدگی به این پرونده آتش سوزی عمدی در جریان قضائی قرار دارد.

آتش زدن و تخریب قبرها در آرامستان مهاباد مدتی قبل باعث آزردگی خاطر بازماندگان شده بود. این حادثه از بهمن ماه سال ۹۹ با آتش سوزی عمدی قبر مادر خانواده‌ای به نام آرین آغاز شد.

چند ماه بعد هم قبر یک جوان دیگر در همین آرامستان به آتش کشیده شد و در حالی که خانواده آرین در صدد پیدا کردن ردی از عامل این اتفاق بودند، پرونده شکایت آنها روی میز مأموران پلیس گشوده شد. با تلاش نیروهای پلیس و دستگاه قضائی، سرانجام عامل آتش سوزی شناسایی و دستگیر شد و متهم با رأی اولیه دادگاه به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

آتش زدن سریالی قبرها در مهاباد با آتش سوزی قبر مادر زهرا آرین آغاز شد. زهرا آرین در مورد این حادثه گفت: «بهمن ماه سال ۹۹ بود که یک روز صبح، اقوام ما در مهاباد به من خبر دادند که قبر مادرم را به آتش کشیده اند. من که ساکن اصفهان هستم، خیلی سریع خودم را به مهاباد رساندم و با صحنه تلخ و دردناکی مواجه شدم که اثر منفی آن هرگز از قلب و روحم پاک نخواهد شد. عده‌ای قبر مادرم را آتش زده بودند و از همان ابتدا ما حدس می‌زدیم که فردی با انگیزه تهدید و ترساندن ما دست به این اقدام زده است.»

آرین در ادامه افزود: «مدتی قبل برادر من وکالت پرونده صاحب یک دعوی در اختلاف ملکی را بر عهده گرفته بود و ما به طرف مقابل دعوی مظنون بودیم. بنابراین بعد از شکایت آن فرد را به عنوان مظنون پرونده معرفی کردیم اما او در بازجویی اولیه اعتراف نکرد. تا اینکه در نوروز ۱۴۰۰ همان فرد در مهاباد برای برادر کوچکم قمه کشی کرد و پرونده شکایت دیگری باز شد که این بار با توجه به وجود شاهدان عینی متهم نتوانست منکر اتهام شود.»

زهرا آرین در ادامه گفت: «دادگاه رسیدگی به آتش سوزی عمدی روی قبر مادرم تشکیل شد و متهم پرونده به تحمل یک سال حبس محکوم شد. این رأی هنوز به تائید دیوانعالی کشور نرسیده اما تا حصول نتیجه این پرونده را پیگیری می‌کنم به دلیل اینکه دستاویز قرار دادن حرمت میت برای تهدید اتفاقی نادر است.» آن طور که گفته می‌شود در جریان همین درگیری بر سر زمین، قبر دیگری هم آتش زده بودند.

کد خبر 529750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.