سپاهان- مس رفسنجان / آغاز ماجراجویی طلایی پوشان

تیم فوتبال سپاهان در آغاز لیگ بیست و یکم میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۸ تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان

سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: مرتضی منصوریان

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

آخرین رویارویی: سپاهان پنج - مس رفسنجان یک

مصاف با حریف مورد علاقه فصل قبل

فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برای نایب قهرمان فصل گذشته آغاز می‌شود که شاگردان نویدکیا در اولین گام باید به مصاف مس رفسنجان بروند، تیمی که فصل قبل در سه دیدار رسمی برابر سپاهان شکست خورد و به نوعی حریف مورد علاقه طلایی پوشان به شمار می‌رود. هرچند سپاهان در دو دیدار از این سه رویارویی به سختی از سد مس گذشت و بازی با مس دیدار راحتی در آغاز کار برای سپاهان به شمار نمی‌رود.

سپاهان در فصل نقل و انتقالات چند مهره اصلی خود را در پست‌های مختلف از دست داد اما به خوبی جای آنها را با خرید بازیکنانی مثل شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، کریستوفر کنت و نیما میرزازاد پر کرد، با این حساب هواداران این تیم امیدوارند مانند فصل گذشته نتایج خوب این تیم با محرم نویدکیا ادامه پیدا کند و در این فصل به مقام قهرمانی برسند.

در سوی دیگر مس رفسنجان در فصل گذشته با سرمربیگری محمد ربیعی خصوصاً در نیم فصل نخست نتایج خوبی گرفت و با وجود اینکه در اواخر فصل چند شکست متوالی داشت اما در نهایت فصل را با رتبه قابل قبولی به پایان رساند. در این فصل نیز مس رفسنجان با خریدهای خوبی که به خصوص در فاز دفاعی انجام داده است، امیدوار است عملکردی بهتر از سال گذشته داشته باشد و حتی موفق به متوقف کردن رقبای بزرگ شود.

مس رفسنجان از معدود تیم‌هایی بود که اردوی پیش فصل خود را در خارج از کشور و ترکیه برگزار کرد. آنها پس از بازگشت به ایران سه دیدار تدارکاتی در تهران برابر فجرسپاسی، صنعت نفت و تراکتور برگزار کردند که هر سه دیدار را بدون دریافت گل به سود خود به پایان رساندند تا نشان دهند کاملاً آماده آغاز رقابت‌ها و دیدار با سپاهان هستند.

سپاهان در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که تنها نیما میرزازاد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سایر بازیکنان آماده تقابل با مس هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، جلال‌الدین علیمحمدی، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، میثم تیموری، شاهین توکلی، فرشاد محمدی‌مهر، مجید علیاری، مهدی ترکمان، مهدی حسینی، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی

کد خبر 529633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.