مستحق برد بودیم/ توانایی سپهر بر هیچکس پوشیده نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در نیمه اول بازی بسیار خوبی را شروع کردیم و مسلط بودیم، در نیمه دوم روی بازی کنترل داشتیم از موقعیت‌ها استفاده کردیم، در مقابل سیستم پاور پلی تیم حریف عملکرد خوبی داشتیم که با یک نتیجه خوب بازی را بردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز پس از پیروزی مقابل کراپ الوند اظهار کرد: بازی خوب و پرفشاری بود و به هر دوتیم خسته نباشید می‌گویم مستحق پیروزی بودیم، در نیمه اول بازی بسیار خوبی را شروع کردیم و مسلط بودیم، در نیمه دوم روی بازی کنترل داشتیم از موقعیت‌ها استفاده کردیم، در مقابل سیستم پاور پلی تیم حریف عملکرد خوبی داشتیم که با یک نتیجه خوب بازی را بردیم.

وی ادامه داد: هفته آینده با تیم قم بازی داریم، برای ما همه بازی‌ها مهم و حکم فینال دارد که با یک استراتژی خوب رو در روی این تیم حاضر می‌شویم؛ از نظر من سپهر همیشه خوب است، سال‌ها برای گیتی پسند زحمت کشیده و توانایی او بر هیچکس پوشیده نیست.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص صحبت‌های سرمربی کراپ الوند مبنی بر اینکه گیتی پسند فرپلی را رعایت نکرده است، تصریح کرد: به جواد اصغری مقدم علاقه دارم، اما نمی‌دانم کدام صحنه را می‌گوید، باید فیلم بازی را ببینم بعد راجع به آن نظر دهم البته به نظرم مشکل خاصی در زمین وجود نداشت و تمامی اتفاقات فنی بود.

کد خبر 529500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.