آغاز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از پنجم آبان‌ماه

برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از پنجم تا دهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، بر اساس اعلام دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، به منظور تثبیت شرایط ایمن سلامت و اطمینان از روند کاهش کرونا در استان کردستان و بالاخص شهرستان مریوان، برگزاری جشنواره با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از پنجم تا دهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

خوشبختانه شهروندان مریوانی به کمپین حمایت از کادر بهداشت و درمان و دعوت دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی به منظور واکسیناسیون لبیک گفتند و بر این اساس روند استقبال و اقدام به تزریق واکسن تسریع یافته و از این رو به لحاظ نقشه کرونایی مریوان از حالت قرمز به نارنجی تغییر رنگ یافته است.

از آنجا که سلامت هنرمندان، برگزار کنندگان جشنواره و آحاد مردم برای ستاد برگزاری این رویداد در درجه اول اهمیت قرار دارد و این دبیرخانه خود را بیش از هرکس مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه می‌داند، بنابراین برگزاری جشنواره چند روز به تأخیر افتاد تا شرایط ایمن‌تر و روند امور عادی‌تر شود تا جشنواره با فراغ بال برگزار شده و میزبان هنرمندان گرامی و مهمانان عزیز در سلامت کامل باشیم.

کد خبر 529445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.