مدیریت شهری برای رونق صنعت چای و کلوچه لاهیجان تلاش کند

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در همه جای دنیا، لاهیجان را به عنوان پایتخت چای ایران می‌شناسند و اسم این شهر با کلوچه عجین شده است لذا از مدیریت شهری انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب برای رونق این صنعت تلاش کند.

بهمن کنعانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاکدستی، شفافیت در کار، قانون مندی، صرفه جویی، عملکرد خوب در سمت شهردار رودسر در دوره پنجم شورای اسلامی شهر از مهمترین دلایل انتخاب رضا زنده دل به عنوان شهردار لاهیجان بود.

وی با بیان اینکه شهرداری خانه دوم همه شهروندان لاهیجانی است و مردم با شنیدن اسم شهرداری و هنگام مراجعه به آن باید احساس آرامش کنند، افزود: خدمت رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کارکنان شهرداری قرار گیرد و فردی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد. باید صادقانه و بدون ریا خادم و نوکر مردم باشد زیرا حقوق وی از طریق بیت المال و پول مردم تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه میزان اعتبارات نهاد غیردولتی شهرداری با خواسته‌های مردمی همخوانی ندارد و مدیریت شهری باید برای کم کردن این فاصله تلاش کند. افزود: شهروندان باید به راحتی با شهردار و کارکنان شهرداری ارتباط داشته باشند و مدیریت شهری نیز باید به صورت میدانی با حضور در محلات و بین صنوف مختلف مشکلات شهروندان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

کنعانی خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا، لاهیجان را به عنوان پایتخت چای ایران می‌شناسند و اسم این شهر با کلوچه عجین شده است لذا از مدیریت شهری انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب برای رونق این صنعت تلاش کند.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات کارکنان شهرداری و پرداخت به موقع حق و حقوق، مزایا و اضافه کار آنان، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های کلان و هوشمندسازی شهری، بروزرسانی و الکترونیکی کردن شهرداری از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری لاهیجان در دوره ششم شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: با آغاز به کار رضا زنده دل شهردار جدید این شهر دو ماه حقوق معوقه کارکنان شهرداری پرداخته شد اما بیش از ۳۰ ماه اضافه کار آنان باقی مانده که پرداخت آن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

کنعانی تصریح کرد: شهرداری در گذشته شاکیان خصوصی در دادگستری داشته و پرونده‌های آن در جریان است و پیگیری و رسیدگی به این پرونده‌ها نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

کد خبر 529273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.