نتایج دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب + جدول

پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با برگزاری دو مسابقه در خاک عربستان بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز سه شنبه - ۲۴ مهر ماه - مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در منطقه غرب به شکل فشرده در ریاض عربستان برگزار شد که در نهایت دو نماینده میزبان مقتدرانه رقبا را کنار زدند تا شاهد نیمه نهایی هم شهری‌ها در ۷۲ ساعت آینده باشیم.

تحقیر نماینده امارات به دست النصر

در دیدار نخست النصر کار آسانی داشت و با نتیجه پنج بر یک الوحده امارات را در هم کوبید. جلال الدین ماشاریپوف دو گل، و عبدالرزاق حمدالله، عبدالفتاح و سامی ناجی هر کدام یک گل را برای زنبورهای ریاض به ثمر رساندند تا این تیم تمام زردپوش عربستانی، بدون هیچ دردسری به نیمه نهایی برسد.

نتایج دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب + جدول

ترمز پرسپولیس کشیده شد

نبرد دوم اما تقابل حساس پرسپولیس و الهلال بود. استادیوم مملو از تماشاگر پرنس فیصل شهر ریاض زهر همیشگی پرسپولیس را از این تیم گرفت و شلیک سالم الدوساری، خیلی زود نماینده عربستان را پیش انداخت. تعویض‌های گل محمدی در نیمه دوم بی‌نتیجه ماند و گومیس با به ثمر رساندن دو گل مشابه، شکست را برای یحیی و شاگردانش تلخ‌تر کرد. به این ترتیب ژاردیم با خرواری از ستارگان خارجی و ملی‌پوشان سرحال عربستانی پا به فینال غرب آسیا گذاشت تا در شهرآوردی به یاد ماندنی، با رقیب همیشگی یعنی النصر پیکار کند.

به گزارش ایمنا، فردا نیز در ادامه این مرحله از رقابت‌ها، دیدارها در منطقه شرق برگزار خواهد شد.

کد خبر 529261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.