خیز منفی پل‌های قدس اردبیل بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون فنی عمرانی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در ارتباط با خیز منفی پل قدس قرار است تا در نشستی با معاونت فنی و عمرانی همفکری شود.

علیرضا غریبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طراحی ظاهری پل غیر همسطح قدس اردبیل جای هیچ نگرانی نیست.

وی افزود: امروز _شنبه ۲۴ مهرماه_ جلسه‌ای در این باره به همراه معاونت فنی و عمرانی اردبیل برگزار می‌شود تا در مورد خیز منفی پل همفکری تصمیم گیری شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی و توسعه شورای اسلامی شهر اردبیل خاطر نشان کرد: این بازدید تنها یک عبور آزمایشی بر روی پل بود.

به گزارش ایمنا، به دستور شوراهای چهارم عملیات احداث پل‌های غیرهمسطح قدس در اردبیل از سال ۹۴ آغاز شد و با گذشت ۶۶ ماه در روز پنج شنبه ٢٢ مهرماه ١٤٠٠ به دست شهردار جدید و ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل به صورت آزمایشی افتتاح شد.

گفته می‌شود این پروژه طولانی‌ترین پل داخل شهری شمال‌غرب کشور است که اکنون در فاز اول به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفته تا در هفته آینده و سفر رئیس جمهور به اردبیل آماده بهره‌برداری کامل شود اما با وجود روند طولانی احداث و تکمیل پروژه قدس، در سطح آسفالت این پل خیز منفی دیده می‌شود.

شهردار اردبیل در این باره گفته است: زمانی که پل قدس را تحویل گرفته ایم ٧٨درصد در عرشه اصلی و ٥٦ درصد در کل پروژه پیشرفت داشته که هم اکنون عرشه اصلی به بهره برداری رسیده و آغاز آزمایشی می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در تکمیل این خبر می‌گوید این پروژه به طور کامل تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد و جای هیچ نگرانی برای سطح ناصاف عرشه اصلی وجود ندارد.

کد خبر 529190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.