حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی

حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی، کتک زدن مرد سالمند در خانه سالمندان، بخشش عامل جنایت در صباشهر بعد از ۷ سال، پدر بی‌رحم جسد دخترش را در چاه ۱۲۰ متری انداخت، کشف جنازه کودک بستان آبادی در گونی، بی‌آبرویی دختر کرمانشاهی با انتشار فیلم کثیف را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمله دزدان دریایی به نفت‌کش ایرانی ناکام ماند. بامداد امروز دزدان دریایی با پنج فروند قایق تندرو، تعداد نفرات زیاد و تجهیزات پیشرفته در خلیج عدن به نفت‌کش ایرانی هجوم برده و قصد ربایش این کشتی را داشتند که پس از تبادل آتش سنگین بین ناوگروه ۷۸ نیروی دریایی ارتش و دزدان دریایی متخاصم فرار را برقرار ترجیح دادند.

ناوشکن البرز از اواسط مرداد به‌منظور برقراری امنیت خطوط مواصلاتی و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان مأموریت خود را در آب‌های آزاد و بین‌المللی آغاز کرد.

کتک زدن مرد سالمند در خانه سالمندان بروجرد

فیلم کتک زدن یک مرد سالمند در خانه سالمندانی واقع در شهر بروجرد در فضای مجازی منتشر شده است. این فیلم مربوط به سال گذشته است و خاطی مورد مجازات قرار گرفته است.

فیلمی از کتک زدن و آزار یک مرد سالمند در یکی از خانه‌های سالمندان شهر بروجرد در فضای مجازی منتشر شده است. در این فیلم مردی با چوب مرد سالمندی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این فیلم مربوط به سال گذشته و این خانه سالمندان خصوصی بوده است. فرد خاطی که مرد سالمند را مورد ضرب و شتم قرار داده است، به دستور دادستان بروجرد همان پارسال بازداشت و بخاطر ضرب و شتم این مرد سالمندان مجازات شده است. مجازات این فرد خاطی نیز شلاق بود. مدیران این مجموعه تغییر نکرده اند و همچنان فعالیت مجموعه ادامه دارد.

بخشش عامل جنایت در صباشهر بعد از ۷ سال

پسر جوانی که هفت سال پیش در جریان یک درگیری دوستش را به قتل رسانده و موفق به جلب رضایت از اولیای دم شده بود حالا در انتظار حکم دادگاه در خصوص جنبه عمومی جرمش نشسته است.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۳ به‌دنبال وقوع درگیری در صباشهر آغاز شد و در پی آن جوانی به نام ساسان بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. پس از آن مأموران در محل حاضر شدند و پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که پس از درگیری دو دوست به نام‌های شهرام و رضا، دوست دیگرشان به نام ساسان به قصد میانجیگری وارد درگیری شده اما با ضربه چاقو مجروح شده است. ساعاتی بعد نیز از بیمارستان خبر رسید که ساسان به سبب شدت خونریزی جان باخته است بدین ترتیب شهرام و رضا بازداشت شدند.

شهرام پس از دستگیری اتهام قتل را پذیرفت و گفت: من با رضا و ساسان دوست بودم. روز حادثه سر موضوعی پیش پا افتاده با رضا درگیر شدیم و او به رویم چاقو کشید و من چاقو را از او گرفتم. همان موقع ساسان که قصد داشت ما را از هم جدا کند وسط آمد و من چاقو را به سمت رضا پرتاب کردم که ناخواسته به ساسان خورد و او روی زمین افتاد. بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم اما فایده‌ای نداشت و او فوت کرد. با اعترافات شهرام و تکمیل تحقیقات کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند و پس از آن شهرام بار دیگر جزئیات را تعریف کرد و در نهایت قضات حکم قصاص او را صادر کردند و رأی در دیوان عالی کشور هم تأیید شد اما قبل از اجرای حکم وی توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند. بدین ترتیب متهم در زندان ماند تا اینکه ۷ سال پس از آن متهم دوباره از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در آن جلسه شهرام گفت: من هیچ خصومتی با ساسان نداشتم. با اینکه هفت سال از ماجرا گذشته اما هنوز هم شرمنده خانواده دوستم هستم. در این سال‌ها خیلی سختی کشیدم و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

پدر بی‌رحم جسد دخترش را در چاه ۱۲۰ متری انداخت

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با تشریح جزئیات قتل ناموسی یک دختر ۲۲ ساله در این شهرستان، از پیگیری برای دستگیری پدر این دختر که متواری شده، خبر داد.

ایمان شهسواری اظهار کرد: روز گذشته (۲۳ مهرماه) گزارشی مبنی بر اقدام به قتل یک دختر افغان به پلیس آگاهی داده شد که بلافاصله این موضوع در دستور کارآگاهان پلیس قرار گرفت و تیمی در این رابطه تشکیل شد.

وی افزود: بررسی‌ها از خانواده وی ادامه پیدا کرد تا بعد از پیگیری جدی پلیس، محل جسد در چاهی به عمق ۱۲۰ متر در نزدیکی دانشگاه کار رفسنجان پیدا شد.

شهسواری ادامه داد: پدر دختر متواری است و اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره مظنون به قتل و افراد مرتبط با قتل داده شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روش شود.

دادستان رفسنجان خاطرنشان کرد: جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع شده و به احتمال قوی علت قتل، مسائل ناموسی بوده است.

کشف جنازه کودک بستان آبادی در گونی

محمدعلی نایب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد از شناسایی و دستگیری قاتل امیرعلی کودک سه ساله‌ای که یک‌سال پیش به قتل رسیده بود، خبر داد.

وی اظهار کرد: بعد از حدود یک‌سال تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی، نظامی و همکاری‌های دستگاه قضائی سرانجام قاتل شناسایی، دستگیر و پس از اقرار به قتل با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد اطلاعات بیشتر در این ارتباط را بعد از تکمیل پرونده موکول کرد.

نایب‌زاده همچنین از شهروندان خواست هرگونه تحرکات و اقدامات مشکوک را به سامانه ۱۱۰ یا مسیرهای ارتباطی پلیس اطلاع دهند. پسر بچه‌ای به‌نام امیرعلی پاشایان حوالی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ به هوای بازی به کوچه می‌رود اما دیگر به خانه برنمی‌گردد.

به گفته خانواده امیرعلی، کل خانواده با کمک مردم در سطح شهرستان به جستجوی کودک می‌پردازند. آنها حتی بیمارستان‌ها را نیز می‌گردند اما کودک را نمی‌یابند. قضیه به همین جا ختم نشد، خانواده امیرعلی به کمک مردم شهرستان با انتشار عکس کودک در فضای مجازی خواستند تا به این خانواده در یافتنش کمک کنند.

به گفته همسایگان خانواده امیرعلی، شامگاه روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ۹۹ حوالی ساعت ۲۰، جسد در داخل گونی توسط یک چوپان در منطقه علیجان شهرستان بستان‌آباد پیدا شد و با ورود عوامل انتظامی مشخص شد، پس از کشتن کودک جسد بی‌جان او در آن منطقه رها شده است. بستان‌آبادی‌ها در فضای مجازی با اعلام انزجار خود از این عمل فجیع، خواستار اشد مجازات قاتل جهت عبرت‌آموزی شدند.

خرید آبرو با ۳۰۰ میلیون تومان / تهدید با انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام

در پی شکایت دختری زنجانی مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این فرد در بازجویی‌های اولیه منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود؛ اما پس از روبه‌رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، گفت: از طریق شبکه تلگرام با شاکی پرونده آشنا شدم و پس از جلب اعتماد او به بهانه آشنایی و ازدواج، تصاویر خصوصی‌اش را از وی گرفتم. سپس با تهدید به انتشار این تصاویر، قصد اخاذی و برقراری ارتباطات نامتعارف را داشتم که توسط پلیس دستگیر شدم.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس فتای استان زنجان، ضمن تأیید این خبر هشدار داد: فضای مجازی محل مناسبی برای نگهداری اطلاعات خصوصی و ارسال آن به افراد ناشناس نیست و امکان سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب از این اطلاعات شخصی وجود دارد. این متهم بعد از اعتراف به جرمش برای محاکمه و تعیین مجازات به مرجع قضائی معرفی شد. رئیس پلیس فتای استان زنجان از شهروندان به ویژه دختران جوان خواست در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده‌های دروغین مثل ازدواج قصد نزدیک‌شدن به آن‌ها را دارند اعتماد نکنند و اطلاعات و تصاویر شخصی خود را برای آن‌ها نفرستند.

کد خبر 529166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.