رونمایی از سامانه هوشمند مهندسان ناظر در شهرداری سمنان

معاون شهرسازی و معماری شهردار سمنان از رونمایی سامانه الکترونیک فرم‌ها و گزارش‌های مرحله‌ای هوشمند مهندسان ناظر ساختمانی خبر داد.

ابوالفضل ملحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه مهندسان ناظر یک بستر آنلاین جهت ارتباط مهندسان ناظر با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری است که مهندسان ساختمانی می‌توانند گزارش‌های مرحله‌ای و تخلف ملک‌های تحت نظارت خود را ارسال کنند.

وی افزود: مهندسان ناظر پس از ثبت نام در سامانه "سمنان من" به نشانی my.semnan.ir و باز کردن حساب شهروندی می‌توانند گزارش‌های مرحله‌ای یا تخلف خود را به همراه تصاویر یا فایل‌های پیوست ثبت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار سمنان هدف از اجرای این سامانه را حذف مراجعات حضوری مهندسان، مستندسازی گزارش‌ها، حذف گزارش‌های کاغذی و ارسال دیجیتال آن‌ها و همچنین تهیه گزارش‌های آماری عنوان کرد و گفت: در تمام مراحل کار با سامانه و انجام هر عملیات، پیامک تأیید آن برای مهندس و کاربران سازمان یا شهرداری ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف هوشمندسازی سرویس‌های شهرسازی، همکاری مطلوبی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان وجود دارد و به زودی طرح‌های دیگری در ارائه خدمات الکترونیک حوزه شهرسازی اجرا می‌شود.

کد خبر 529142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.