از احداث شهربازی مدرن و سرپوشیده گنبدکاووس تا دلایل توقف پروژه روگذر

شهردار گنبدکاووس گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری جذب سرمایه‌گذار در راستای اجرای پروژه عمرانی شهری است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی‌اصغر موسوی در این باره اظهار کرد: اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به تصویب رسیده و با تصویب سازمان‌سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی تعداد سازمان‌ها در بدنه شهرداری به پنج سازمان خواهد رسید.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و در این راستا سازمان سرمایه‌گذاری توسعه اقتصادی تشکیل خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس در خصوص ایجاد شهربازی و امکانات رفاهی در شهر گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای احداث شهربازی مدرن و سرپوشیده با برخی از فعالان بخش خصوصی هستیم و تاکنون به نتایج خوبی رسیدیم.

در آینده نزدیک شهرداری منطقه یک و دو راه‌اندازی می‌شود

موسوی ادامه داد: در حال حاضر شهر گنبدکاووس به دو ناحیه خدماتی تقسیم شده و در آینده نزدیک شهرداری منطقه یک و دو راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص اصلاح و کاهش بودجه امسال نیز گفت: با توجه به اینکه فرایند قانونی یک قطعه زمین ۲۰ هکتاری درون بافت شهری نهایی نشده و از طرف دیگر بودجه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته تنها یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن محقق شد، بر این اساس پیش‌بینی افزایش چند برابری بودجه امسال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال منطقی نبوده و این بودجه به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اصلاح و کاهش یافت.

شهردار گنبد کاووس تصریح کرد: شعار شهرداری و شورای اسلامی شهر این دوره عدالت‌محوری در ارائه خدمات و شایسته‌سالاری در کسب مناصب اداری بوده و از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بهبود مدیریت شهری استفاده خواهد شد.

موسوی با اشاره به متوقف شدن پروژه روگذر و یا تعریض میدان بسیج خاطرنشان کرد: قرار است این پروژه در مدت زمان ۶ ماه مطالعات کارشناسی شود تا سرمایه‌گذاری در این بخش هدفمند بوده و مشکلاتی در آینده در این حوزه ایجاد نشود.

وی در خصوص تغییر کاربری و الحاق زمین پنج هکتاری یک واحد تولیدی در شهر گنبدکاووس نیز اظهار کرد: این زمین در سال ۱۳۷۲ به محدوده شهر الحاق شده و صاحبان آن در سال ۱۳۹۹ درخواست تغییر کاربری دادند که شهرداری با اخذ حدود ۵۰ درصد از عرصه آن به عنوان سهم شهرداری با تفکیک و تغییر کاربری آن موافقت کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 529086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.