«امیرکبیر در خون» به زودی آماده پخش می شود

مستند «امیرکبیر در خون» به کارگردانی سجاد باغ شیخی آماده پخش می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری مستند «امیرکبیر در خون» به کارگردانی سجاد باغ شیخی به پایان رسیده و بزودی آماده پخش می‌شود. در این مستند به طور کاملاً اختصاصی به وقایع تاریخی عزل تا کشته شدن میرزا تقی خان و مسائل سیاسی و اجتماعی وی می‌پردازد.

راویان تاریخ این مستند خسرو معتضد و سیف الله امینیان هستند که چرخه تکاملی داستان را روایت خواهند کرد. بخش عظیمی از این مستند در ابنیه های تاریخی شهر کاشان تصویربرداری شده است و بزودی آماده پخش می‌شود.

عوامل ساخت فیلم مستند «امیرکبیر در خون» عبارت‌اند از کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه از سجاد باغ شیخی، نویسندگان: علی‌اصغر زهیری تبار و سیده گل آئین علویون و سیدمحمدحسین میرعمادی روابط عمومی این مجموعه هستند.

همچنین رضا نوروزی در نقش امیرکبیر، مسعود فدایی در نقش ناصرالدین‌شاه قاجار، محسن توکلی در نقش میرزا آقاخان نوری، مهین احمدی در نقش مهدعلیا، فاطمه سادات مرصعی در نقش عزت الدوله، شیرین گیوه چین در نقش ماه سلطان بانو، شکوه سادات شاطر حسینی در نقش جیران، احسان متقی کاشانی در نقش حاجب الدوله و باقرخان را ابوالفضل رحیمی از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین امیرعلی رئیسی، ملینا محمدی و آیدا جدکی بازیگران خردسال این مستند هستند.

کد خبر 529041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.