گوشی هوشمند و پاور بانک جدید Nothing  اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Nothing قصد دارد گوشی هوشمند و پاور بانک جدید خود را اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Nothing اخیراً با Qualcomm Technologies همکاری کرده است و در صورتی که اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند آینده صحت داشته باشد به احتمال زیاد کوالکام در این زمینه به Nothing کمک خواهد کرد و گوشی هوشمند آینده این شرکت از پردازنده اسنپدراگون استفاده خواهد کرد. طبق اطلاعات به دست آمده، شرکت Nothing علاوه بر عرضه گوشی هوشمند خود پاور بانکی به نام Power (1) را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

با توجه به مطالب منتشر شده در سایت 91Mobiles، پاوربانک Power (1) ممکن است در هفته‌های آینده یا شاید در پایان سال عرضه شود. جزئیات بسیار کمی در مورد گوشی هوشمند و پاور بانک شرکت Nothing ارائه شده است، اما مشخص است که محصولات آینده این شرکت باید از زبان طراحی ear (1) پیروی کنند؛ بنابراین به احتمال بسیار زیاد ظاهری ساده و مینیمالیستی و حتی طراحی شفافی خواهند داشت .

انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به زمان عرضه محصولات ذکر شده، اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر شود. Nothing در ماه فوریه شرکت Andy Rubin's Essential را خریداری کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ گوشی Essential Phone را طراحی کرده است؛ ممکن است گوشی جدید شرکت Nothing علاوه بر اسنپدراگون کوالکام از فناوری‌های موجود در Essential نیز بهره ببرد. هر دو شرکت تمایل دارند محصولاتی با طراحی مینیمالیستی ارائه کنند.

کد خبر 529028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.