گل‌محمدی: می‌خواستیم در فینال مقابل الهلال بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تقابل ما با الهلال یک فینال زودرس برای ما در لیگ قهرمانان آسیا است؛ می خواستیم در فینال رو در روی هم قرار بگیریم، اما قرعه ما را اینجا مقابل هم قرار داد.

به گزارش ایمنا، یحیی گل‌محمدی امروز _جمعه ۲۳ مهرماه_ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهیم در مورد بازی صحبت کنیم باید از باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کنیم. کشور ما با عربستان مشترکات دینی زیادی دارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک گروه ورزشی باید این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباط بهتری بین دو ملت و دولت شویم. امیدوارم ما سفیران خوبی باشیم تا ارتباط خوبی بین دو کشور برقرار باشد.

وی افزود: بازی بسیار حساسی در پیش داریم. این بازی برای ما بزرگ است. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم فردا شاهد بازی با کیفیتی باشیم. مطمئن هستم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است. می‌خواستیم در مسابقه فینال رو در روی هم قرار بگیریم، اما قرعه ما را اینجا مقابل هم قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود مشکلات در روزهای سخت تصمیم گیری خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. باید تمرکز کافی در این بازی سخت داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا _شنبه ۲۴ مهرماه_ در ورزشگاه فیصل بن حمد شهر ریاض در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ برابر الهلال قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا
کد خبر 528957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.