آغاز عملیات اجرایی پارک «باغ بادام» نهاوند

شهردار نهاوند گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به «باغ بادام» نهاوند در زمینی به مساحت ۱۳هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر چهارمیلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، مجید یوسفی‌نوید با بیان اینکه شهر نهاوند به خدمات بیشتر و بهتری احتیاج دارد و خوشبختانه شهرداری نهاوند مملو از نیروهای توانمند و نخبه است، اظهار کرد: با کمک همین نیروهای توانمند شهرداری توانستیم در ظرف چند روز یک‌کیلومتر از مسیل را پاک‌سازی کنیم که اگر پیمانکار می‌گرفتیم باید یک میلیارد تومان به پیمانکار پول می‌دادیم.

وی افزود: بحث سعد معبر یکی از مطالبات به‌حق مردم نهاوند و خواسته ماست که در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی نیز انجام داده‌ایم.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: پروژه پارک شهرک شهید حیدری دومین پروژه بعد از پارک صخره‌ای دوخواهران است که در ۱۳ هزار مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده است و شامل فضای اسکیت، فضای بازی کودکان، نمازخانه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و رستوران است.

یوسفی‌نوید تصریح کرد: برای این پروژه کاشت درختان مثمر ثمر بادام را در نظر گرفته‌ایم که هم کم‌آب‌بر است و ثمره‌اش را مردم خواهند برد و این پارک به عنوان یک «باغ بادام» تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر نهاوند خواهد شد.

وی به اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری نهاوند اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های صورت گرفته برنامه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر نهاوند از هفته آینده در شبکه مستند روی آنتن می‌رود و ما باید از همین حالا خودمان را برای دعوت گردشگران به شهر نهاوند برای عید نوروز آماده کنیم.

شهردار نهاوند با اشاره به صدور پروانه املاک توسط شهرداری نهاوند، گفت: برای اولین بار در نهاوند، شهرداری برای املاک قولنامه‌ای در نقاط مختلف شهر پروانه صادر می‌کند.

یوسفی‌نوید افزود: شهرداری نهاوند در نظر دارد به منظور افزایش رضایت‌مندی همشهریان اقدام به صدور پروانه املاک عادی (قولنامه‌ای) کند و متقاضیان در صورت داشتن شرایط و رعایت ضوابط می‌توانند بر اساس دستورالعمل مصوب به واحد شهرسازی شهرداری برای صدور پروانه ملک خود مراجعه و از این امتیاز استفاده کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 528882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.