پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "برای رفع مشکل زاینده‌رود عزم ملی وجود دارد / ایجاد تمدنی نوین در اصفهان" "نقطه پایان امضاهای طلایی در شهرداری اصفهان" "مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر اصفهان برگزار شد" "مدیران ۴ منطقه شهرداری اصفهان منصوب شدند" " درخواست کارگران معترض خدمات شهری حداکثر تا سه هفته آینده بررسی می‌شود" " معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منصوب شد" "گرم‌ترین شهر کشور چگونه سبز می‌شود؟ " " افتتاح سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان در بوستان لاله اصفهان" " پمپاژ آب هزاران ساله در ایستگاه مترو چهارسو اصفهان تکذیب شد"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

برای رفع مشکل زاینده‌رود عزم ملی وجود دارد / ایجاد تمدنی نوین در اصفهان

"برای رفع مشکل زاینده‌رود عزم ملی وجود دارد / ایجاد تمدنی نوین در اصفهان" از جمله اخبار سرویس کلانشهرها است که نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

علی قاسم زاده، شهردار اصفهان موضوع زاینده رود را یک مسئله ملی دانست و گفت: دولتمردان به اندازه کافی بر این مسائل حساسیت دارند، بنابراین نیازی برای باز کردن پای شهرهای جهان و استفاده از دیپلماسی شهری در این زمینه وجود ندارد.

نقطه پایان امضاهای طلایی در شهرداری اصفهان

"نقطه پایان امضاهای طلایی در شهرداری اصفهان‌" از جمله اخبار پربازدید این سرویس در هفته گذشته بوده است.

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در این گفت‌وگو، دیدگاه‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت شهرسازی و معماری را تشریح کرد.

مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر اصفهان برگزار شد

خبر "مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر اصفهان برگزار شد" از اخباری بود که توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

مراسم معارفه و تکریم خدمتگزاران شهر با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار اصفهان و مدیران شهری در سالن کتابخانه مرکزی برگزار شد.‌

مدیران ۴ منطقه شهرداری اصفهان منصوب شدند

خبر "مدیران ۴ منطقه شهرداری اصفهان منصوب شدند" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

شهردار اصفهان با صدور احکامی جداگانه میثم بکتاشیان، را به سمت مدیر منطقه یک شهرداری‌، محمدحسین جعفری فشارکی را به سمت مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان‌، حمیدرضا فرهنگ را به سمت مدیر منطقه شش شهرداری و محمد مهدی کریمی نیز به سمت مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب شد

خبر "معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب شد" هم از جمله اخبار پرمخاطب در هفته گذشته سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

شهردار اصفهان با صدور حکمی"مهدی بقایی " را به سمت معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب کرد.‌

درخواست کارگران معترض خدمات شهری حداکثر تا سه هفته آینده بررسی می‌شود

خبر "درخواست کارگران معترض خدمات شهری حداکثر تا سه هفته آینده بررسی می‌شود" نظر مخاطبان سرویس کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مهدی سلطان آقایی، مدیر کل حوزه شهردار اصفهان گفت: درخواست‌های افراد تجمع کننده در مقابل شهرداری مرکزی اصفهان حداکثر تا سه هفته آینده در جلسه‌ای با مسئولان معاونت خدمات شهری بررسی می‌شود.‌

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منصوب شد

خبر "معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منصوب شد" از جمله اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان با صدور حکمی"مجتبی شاهمرادی" را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان منصوب کرد.‌

گرم‌ترین شهر کشور چگونه سبز می‌شود؟

"گرم‌ترین شهر کشور چگونه سبز می‌شود؟ " نیز هفته گذشته در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار دارد.

وضعیت سرانه فضای سبز اهواز، وضعیت ساحلی رود کارون، اقدامات و طرح‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز در گفت‌وگویی با سید رشید شجاعی‌نژاد، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز بررسی شد.

افتتاح سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان در بوستان لاله اصفهان

"افتتاح سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان در بوستان لاله اصفهان" نیز نظر مخاطبان ایمنا را طی هفته گذشته به خود جلب کرد.

سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان لاله در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور کودکان و نوجوانان شهر به بهره‌برداری رسید. در این سایت، بازی‌های مختلف فکری و آموزشی از بازی با ریاضی تا آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده است.

پمپاژ آب هزاران ساله در ایستگاه مترو چهارسو اصفهان تکذیب شد

خبر "پمپاژ آب هزاران ساله در ایستگاه مترو چهارسو اصفهان تکذیب شد" نیز از پر بازدیدترین‌های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

محمدرضا بنکدار هاشمی، مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان در خصوص انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع" پمپاژ آب هزاران ساله در ایستگاه مترو چهارسو (کاشانی)، توضیحاتی ارائه کرد.‌

کد خبر 528867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.