بلاتکلیفی ۱۳ ساله پروژه ترافیکی محدوده بهشت زهرا

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: در شهر تهران حدود ۵۰ پروژه عمرانی نیمه کاره وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته باید ۲۰ پروژه تا پایان سال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

به گزارش ایمنا جعفر شربیانی عصر امروز (پنج‌شنبه) در دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های بهتر در حوزه ورزش قهرمانی اظهار کرد: با توجه به استعدادهای بی‌بدیلی که در شهرستان ری در زمینه منابع انسانی در حوزه‌های مختلف وجود دارد باید با توسعه زیرساخت‌ها امکان بهره گیری بیشتر را فراهم آورد.

وی گفت: هدف ما در شورای شهرستان تقویت هم افزایی و هم گرایی در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان است که با احصا و بررسی مشکلات در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان در راستای توسعه آن گام برخواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به معضل ترافیک در محدوده بهشت زهرا گفت: پروژه کاهش بار ترافیکی در محدوده بهشت زهرا حدود ۱۳ سال است که نیمه‌کاره مانده و مشکلات زیادی را برای مردم باقرشهر و کهریزک ایجاد کرده است.

شربیانی تصریح کرد: با توجه به گلایه و مطالبه‌های فراوان مردم کهریزک و باقرشهر، شهردار تهران در جریان این موضوع قرار گرفت و به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از محل بازدید به عمل آوردیم.

وی تأکید کرد: در شهر تهران حدود ۵۰ پروژه عمرانی نیمه‌کاره وجود دارد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته باید ۲۰ پروژه تا پایان سال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: پروژه پل سه راه بهشت زهرا هم جزو ۲۰ پروژه‌ای است که با اراده شورای شهر و شهردار تهران تا پایان سال به صورت کامل تکمیل می‌شود و بخشی از این گره ترافیکی شدید رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: تکمیل این پروژه نیازمند همکاری شهرداری باقرشهر و شهرداری منطقه ۱۹ است لذا کارگروهی ویژه از روز گذشته ایجاد شده که روند این پروژه را به طور روزانه پیگیری می‌کند تا در صورت نیاز به تأمین اعتبار از معاونت مالی پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

شربیانی با بیان اینکه خدمات تهران و ری باید متقابل باشد تأکید کرد: شهرداری تهران تعهداتی را در این حوزه‌ها برای شهرستان دارد که البته تلاش می‌کنیم تا خدمات قابل ارائه شهرداری تهران را تقویت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: اگر روند پیگیری به همین شکل پیش رود تا پایان سال بهره برداری حداکثری از این پروژه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه از پژمان پشتام کشتی گیر ارزنده شهرستان ری و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 528835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.