عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان

استاندار خوزستان در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری گفت: عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و مسئولان در تلاش هستند تا عقب‌ماندگی‌های حال حاضر را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری صبح امروز -پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه- با سفر به استان خوزستان و دیدار با صادق خلیلیان استاندار خوزستان اظهار کرد: شهروندان آبادان، خرمشهر و روستاهای حوزه منطقه آزاد اروند مشکلات زیادی دارند که در تلاش هستیم با اختیارات قانونی و ظرفیت منطقه آزاد، در بهتر شدن کیفیت معیشت مردم منطقه اقدام کنیم.

وی افزود: استان خوزستان و منطقه آزاد اروند ظرفیت‌های بسیاری برای رونق دارد که باید بررسی و در سطح ملی پیگیری شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری تاکید کرد: سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران باعث رونق و اشتغال‌زایی در این استان خواهد شد.

صادق، خلیلیان استاندار خوزستان نیز در این دیدار اظهار کرد: مسئولان برای رفع مشکلات خوزستان اعم از بیکاری، رفاه، رفع عقب ماندگی و رونق اقتصادی در حال تلاش هستند.

وی افزود: عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و مسئولان در تلاش هستند تا عقب‌ماندگی‌های حال حاضر را برطرف کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند علاوه بر آبادان و خرمشهر در سطح استان نیز نقش مهمی دارد و از نظر اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری به عنوان پشتوانه‌ای برای خوزستان بوده و می‌تواند در سطح کشور نیز همین نقش را بازی کند.

کد خبر 528750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.