۲ پارک محله‌ای در همدان آماده بهره برداری است

شهردار منطقه یک همدان از احداث بوستان‌های(پارک) محله‌ای «قهرمان و کمال آباد» در این منطقه از شهر خبر داد و گفت: این ۲ بوستان با ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری شده‌اند.

به گزارش ایمنا، مسعود دهبانی صابر با بیان اینکه شهرداری منطقه یک همدان عملیات اجرایی گسترده‌ای را با هدف توسعه فضاهای سبز در این منطقه شهر آغاز کرده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث ۲ بوستان نواری (طولی و وسیع) قهرمان و کمال آباد در میدان بیمه و محدوده خیابان‌های هنرستان و سعیدیه از سال ۹۹ آغاز شده است.

وی از احداث فاز دوم بوستان ارم شهر همدان به مساحت بیش از ۲ هکتار و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این مجموعه تفریحی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه یک همدان خاطرنشان کرد: بوستان ارم این ظرفیت را ایجاد می‌کند که مردم فارغ از ترافیک شهری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتی در ایام کرونا در آن حضور پیدا کرده و بتوانند از فضای سبز و مفرح استفاده کنند.

دهبانی صابر با بیان اینکه تراکم جمعیت شهری و کارگاه‌های صنعتی موجب افزایش ترافیک، سر و صدا و مزاحمت‌های شهری شده است، گفت: شهرداری منطقه یک در راستای آسایش شهروندان، ایجاد فضای سبز شهری و پارک‌های درون شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به پیشتازی شهرداری منطقه یک در توسعه فضای سبزی شهری اشاره و تاکید کرد: این اقدام موجب احداث حجم وسیعی از پارک و بوستان در این منطقه از شهر همدان شده است.

شهردار منطقه یک همدان تصریح کرد: دسترسی عادلانه به فضای سبز و حفظ و نگهداری آن از مؤلفه‌های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است و از این رو با افزایش هرچه بیشتر فضای سبز به دنبال تقویت این هدف مهم هستیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 528747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.