باید برای ارتقای درجه شهر ویست تلاش کرد

رئیس شورای اسلامی شهر ویست گفت: شهر نباید تنها نام شهر را یدک بکشد بلکه بایدخدمات نظام عایدش شود تا شهروندان طعم شهر شدن را بچشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی فروغی امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه نخستین شهردار شهر ویست با بیان اینکه اسفندماه ۱۳۹۹ تشکیل شهر ویست در هیئت وزیران به تصویب رسید و در هفته دولت شهرداری ویست افتتاح شد، اظهار کرد: پس از انتخاب شهردار و صدور حکم وی از سوی استانداری، اکنون نخستین شهردار شهر ویست سکاندار شهرداری می‌شود و امیدواریم مطالبات شهروندان تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ویست بالاترین درجه روستایی را داشت، افزود: اکنون شهر ویست پایین‌ترین درجه شهری را دارد لذا برای ارتقای درجه شهر ویست باید تلاش کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ویست ادامه داد: شهر نباید تنها نام شهر را یدک بکشد بلکه باید خدمات نظام عایدش شود تا شهروندان طعم شهر شدن را بچشند.

فروغی گفت: همان گونه که از ۳۵ سال پیش تاکنون در ویست جمع‌آوری زباله‌ها به صورت خودجوش انجام می‌شد با تشکیل شهر نیز شهروندان قوانین شهری را رعایت کنند.

در اجرای سازه‌های مقاوم و با کیفیت باید فرهنگ شهر نیز حفظ شود

در ادامه شهردار ویست اظهار کرد: در شهر ویست به فراخور زمان اقداماتی انجام شده است و شهروندان نیز طعم خدمت را درک کردند لذا تلاش می‌کنیم این خدمات ادامه داشته باشد.

حامد دست‌مزد افزود: در سایه همدلی و همکاری مسئولان و انتقادات سازنده شهروندان برای توسعه شهر این شهر گام‌های بلندی بر خواهیم داشت.

وی گفت: معماری شهری ویست باید متناسب با هویت و فرهنگ گذشته منطقه باشد لذا باید دقت شود تا در اجرای سازه‌های مقاوم و با کیفیت فرهنگ شهر نیز حفظ شود.

کد خبر 528706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.