وزیر ورزش:  باید ارزش جوانان را بدانیم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان کشورمان پای نظام ایستاده‌اند، گفت: بنابراین برای ما هم تکلیف است که ارزش این جوانان و داشته‌های خود را بدانیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در مراسم افتتاحیه مسابقات جودو قهرمانی کشور ضمن عرض خیرمقدم به خانواده شهید علی لندی اظهار کرد: جامعه ورزش مثل دیگر اقشار کشور قدر این فداکاری را می‌دانند و هرکدام از این جوانان مثل یک علی لندی خواهند بود و او را الگوی خودشان قرار می‌دهند.

وی افزود: امروز بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و با وجود اینکه جوانان این کشور انقلاب را ندیده‌اند ولی پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و این برای ما یک تکلیف است که ارزش این جوانان و داشته‌های خود را بدانیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: ما خانواده ورزش یک نقش و وظیفه در قبال جوانان و نوجوانان داریم. امروز در دنیا پیشرفت ورزشی به عنوان یک نماد پیشرفت محسوب می‌شود.

سجادی گفت: ما در رشته جودو پنج بار تا مقام پنجمی المپیک پیش رفته‌ایم و این نشان می‌دهد که می‌توانیم و این ظرفیت را داریم که روی سکوی المپیک قرار بگیریم و قهرمان شویم. همه خانواده جودو این باور را دارند که ما می‌توانیم به این جایگاه برسیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای ما تکلیف کردند که به جوانان رسیدگی کنیم و تاکید ایشان تحصیل، تهذیب و ورزش است و ما نیز به سهم خودمان سعی می‌کنیم که در جهت تحقق این سه امر آینده ساز در خدمت جوانان کشور باشیم.

کد خبر 528659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.