تلاش کردیم چند روزی لبخند روی لب‌های کودکان بنشیند

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، گفت: در این چند روز شاهد نتیجه تلاش‌های جمعی برای برگزاری جشنواره‌ای در شأن مخاطبان گرانقدر و نیز درخور سینمای ایران بودیم. خداوند را شاهد می‌گیریم که همکارانم همه توان خود را صرف کردند تا چند روزی لبخند بر لب کودکان و و نوجوانان بنشیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا تابش در حاشیه اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، اظهار کرد: در این چند روز شاهد نتیجه تلاش‌های جمعی برای برگزاری جشنواره‌ای در شأن مخاطبان گرانقدر و نیز درخور سینمای ایران بودیم. تشخیص اینکه تا چه میزان موفق بوده‌ایم را باید بر عهده مخاطبان و کارشناسان گذاشت. اما خداوند را شاهد می‌گیریم که همکارانم همه توان خود را صرف کردند تا چند روزی لبخند بر لب کودکان و نوجوانان بنشیند و رضایت اهالی سینما، هنرمندان حاصل شود.

وی افزود: حضور و همراهی دو هزار و ۲۲۰ داور کودک و نوجوان از سراسر کشور در این دوره از جشنواره افتخاری برای همه ما بود. امیدوارم نتیجه این دوره از جشنواره نیز به کام مخاطبان شیرین آمده باشد. داستان جشنواره و درخت سینما کودک و نوجوانان بسیار بلندتر از عمر مدیریت مدیران و سیاست گذاران حوزه فرهنگ است. در هر دوره و زمانی گروهی و جمعی به حراست از این درخت می‌پردازند و تلاش می‌کنند با آبیاری و هرس این درخت تنومند، آن را به شکل زیباتری بیارایند و مسیر رشدش را هموار کنند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ادامه داد: همه می‌دانیم که ریشه‌های گسترده این درخت با بتن فرهنگ ایران زمین نسبت دارد و از میراث فرهنگ ایرانی و اسلامی با قدمتی چند هزار ساله تغذیه می‌کند. چنین نهاد ریشه داری پیش از عمر مدیریتی ما بقا داشته و پس از ما نیز به رشد و بالندگی خود ادامه خواهد داد.

تابش تصریح کرد: امیدوارم ثمرات این شجره طیبه در سال‌های پیش رو درخشان‌تر، به یاد ماندنی‌تر و موقرتر از تمام افتخارات دستاوردهای سال‌هایی باشد که وظیفه حراست از آن بر دوش ما سنگینی می‌کرد. اطمینان دارم تقویت ارتباط میان مخاطب و سینما، حضور نسل جوان و نوجوان در بین سینماگران و بسط و ترویج فناوری‌های نوین و اندیشه‌های نو، آینده‌ای نو برای این رخداد سینمایی رقم خواهد زد.

وی خاطر نشان کرد: از این فرصت استفاده می‌کنم و ضمن پذیرش مسئولیت کم و کاستی‌های جشنواره که طبیعتاً بر عهده خود احساس می‌کنم از تلاش‌های همکاران ارجمندم تشکر می‌کنم.

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان افزود: به جای مصرع معروف به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی‌است، سخن خود را با این نوید به پایان می‌برم که گمان مبر که به پایان رسید کار مغان، هزار باده ناخورده در رگ تاک است. به امید پیشرفت و شکوفایی سینمای کودک و نوجوان در سال‌های آینده.

کد خبر 528650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.