پیش به سوی نیوکمپ با تمام ظرفیت

بالاخره بارسلونا می تواند پس از مدت ها در ورزشگاه نیوکمپ با تمام ظرفیت میزبان هواداران خود باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، بارسلونایی‌ها این هفته می‌توانند در بازی آینده خود در ورزشگاه نیوکمپ با حضور کامل هواداران به میدان بروند و بالاخره دوران کرونا که ضررهای زیادی به این باشگاه زده است را پشت سر بگذارند.

پره آراگونس، رئیس منطقه‌ای کاتالونیا روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که اماکن ورزشی در فضای باز قادر خواهند بود با ۱۰۰٪ ظرفیت فعالیت داشته باشند و مشخصاً باشگاه بارسلونا نیز از این تصمیم کاملاً استقبال کرد. در بیانیه باشگاه در توئیتر آمده است: بارسلونا از تلاش‌های همه و از تصمیم دولت برای اعمال تدابیری که عملاً به ما اجازه می‌دهد به حالت عادی بازگردیم قدردانی می‌کند.

بارسلونا از زمانی که فوتبال برای اولین بار در مارس ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری تعطیل شد، دیگر نتوانسته است با ورزشگاه پر از جمعیت نیوکمپ به استقبال یک دیدار برود. به این ترتیب حداکثر ۹۹۳۵۴ نفر می‌توانند تماشاگر تیم رونالد کومان در بازی بین بارسا در والنسیا در روز یکشنبه باشند.

البته بارسا بازی‌های مهم دیگری نیز در پیش دارد و رقابت جذاب ال کلاسیکو نیز می‌تواند کاملاً تحت تأثیر حضور کاملاً هوادران قرار بگیرد. عدم حضور مشتاقان فوتبال در نیوکمپ طی سال‌های گذشته باعث شده تا ضررهای مالی هنگفتی به باشگاه‌ها وارد شود اما حالا با بازگشت همه چیز به شرایط عادی، روزهای بهتری نیز در انتظار باشگاه‌های اروپا و البته اسپانیا است.

کد خبر 528573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.