رونالدو و یک رکوردشکنی دیگر در تیم ملی پرتغال

ستاره خستگی ناپذیر تیم ملی پرتغال با هر بازی ملی یک رکورد جدید و دست نیافتنی را به نام خود ثبت می کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو، برنده پنج بار توپ طلا در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم ملی کشورش بی نظیر عمل کرد و بی‌رحمانه رقیب را مجازات کرد تا بتواند آمار خود را در رقابت‌های ملی نیز بهبود ببخشد.

در شب پیروزی پرتغال برابر لوکزامبورگ، کریستیانو رونالدو موفق شد به اولین بازیکنی تبدیل شود که ۱۰ هت تریک را در رقابت تیم ملی به نام خود ثبت کرده است. رونالدو دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و دیگر گل او نیز از روی ضربه سر به ثمر رسید تا قرمزپوشان با نتیجه ۵-۰ حریف خود را شکست دهند.

ستاره منچستریونایتد در حال حاضر ۱۱۵ گل برای پرتغال به ثمر رسانده است. او همچنین در پیروزی ۳ بر صفر مقابل قطر در آخر هفته گذشته نیز گلزنی کرد و یک نقطه عطف دیگر در سطح بین‌المللی به ثبت رساند. او ۵۸ هت تریک در دوران حرفه‌ای خود به ثبت رسانده که ۱۰ مورد از آنها برای پرتغال بوده است.

رونالدو تا به امروز در ۱۸۲ بازی با پیراهن پرتغال به میدان رفته است که باعث می‌شود او بیشترین تعداد بازی ملی را در میان بازیکنان اروپایی تاریخ در اختیار داشته باشد. او در حال حاضر تنها ۱۳ بازی از رکورد سابق بازیکن تیم ملی مالزی عقب است.

کد خبر 528568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.