بهسازی آرامستان‎‌های قم با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از اجرای ۲۳ پروژه جهت بهبود و بهسازی آرامستان‌های شهری قم با اعتباری بالغ‌ بر ۲۴ میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدسیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به برخی پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، اظهار کرد: ساخت پنج هزار قبر عادی دو طبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه از مردادماه سال جاری با تحویل زمین به پیمانکار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ساخت المان در میادین و بوستان‌های آرامستان‌های شهر قم با اعتبار یکصد میلیون تومان در حال اجرا است، افزود: احداث آرامگاه چهار و شش نفره روباز یک و دو طبقه نیز در ذیل قراردادی در بازه زمانی ۹ ماهه تا فروردین ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم خاطرنشان کرد: ساخت مسجد دارالسلام نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به عنوان یکی از پروژه‌های جاری این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی نیارکی با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی شش هزار متر مربع محوطه آرامستان بهشت معصومه (س)، اضافه کرد: این پروژه در بازه زمانی شش ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: اجرای عملیات جدول‌گذاری این آرامستان به همراه طرح زیرسازی و توزیع سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در معابر این آرامستان با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم اضافه کرد: این سه طرح عمرانی پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و طبق برنامه زمان‌بندی‌شده تا پایان فصل پاییز به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

موسوی نیارکی با بیان اینکه مناسب‌سازی ساختمان‌ها، معابر و فضاهای عمومی با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است، تصریح کرد: پروژه برق‌رسانی و روشنایی (نیروگاه خورشیدی) با اعتبار هفت میلیارد ریال، گسترش فضای سبز در محوطه پنج میلیارد ریال و ایجاد و تعمیرات مبلمان شهری با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

کد خبر 528517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.