نتایج هفته چهارم گروه A مقدماتی جام جهانی + جدول

تیم ملی فوتبال ایران در پایان هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال در گروه A با ۱۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _۲۰ مهر ماه_ تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه A مقدماتی جام جهانی فوتبال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران، رو در روی کره جنوبی قرار گرفت. تیم ملی ایران در نیمه اول این دیدار با گل دقیقه ۴۸ سون یک بر هیچ عقب افتاد. در نیمه دوم چند شوت از جانب بازیکنان ایران به تیر دروازه کره برخورد کرد که در نهایت دقیقه ۷۶ علیرضا جهانبخش روی پاس سردار آزمون با ضربه سر توپ را وارد دروازه کره کرد و بازی به تساوی کشیده شد. بعد از گل ایران، کره جنوبی موقعیت برای گلزنی داشت که بیرانوند مانع از به ثمر رسیدن آن شد تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰ امتیاز صدر نشین گروه باقی ماند و تیم ملی فوتبال کره جنوبی با ۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی سوریه و لبنان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملک عبدالله اردن رو در روی هم قرار گرفتند. عمر خریبین در دقیقه ۲۰ نخستین گل بازی و تیم ملی سوریه را به ثمر رساند، در اواخر نیمه اول لبنان روی یک کامبک در دقایق ۴۵+۱ و ۴۵+۳ توسط محمد جلال قدوح به گل رسید و این تیم برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم بازهم این لبنانی‌ها بودند که در دقیقه ۵۳ توسط حسن علی به گل سوم رسیدند. تیم ملی سوریه که دیگر فقط حمله می‌کرد در دقیقه ۶۴ عمر السومه دروازه لبنان را باز کرد تا بازی با نتیجه سه بر دو به نفع لبنان تمام شود. تیم ملی فوتبال لبنان با پنج امتیاز در رده سوم و تیم ملی فوتبال سوریه با یک امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

در دیگر دیدار گروه A تیم ملی فوتبال عراق و امارات از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در ورزشگاه زعبیل دبی مقابل هم قرار گرفتند که در دقیقه ۳۳ این بازی کایو روی پاس در عمق عبدالله سالمین اولین گل امارات را به ثمر رساند. در دقیقه ۷۲ محمود العطاس بازیکن امارات با یک دفع اشتباه، توپ را وارد دروازه تیم خود کرد تا بازی با این گل به خودی به تساوی کشیده شود.

عراقی‌ها دست از حمله برنداشتند و در دقیقه ۸۹ توسط ایمن حسین به گل رسیدند تا بازی به اوج هیجان خود برسد. اماراتی‌ها که نمی‌خواستند در زمین خود بازنده باشند برای گلزنی تلاش کردند و در دقیقه ۹۳ علی مبخوت روی یک حرکت تکنیکی دروازه عراق را باز کرد و بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. امارات و عراق با سه امتیاز به ترتیب رده‌های چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.

جدول پایان هفته چهارم گروه A مقدماتی جام جهانی فوتبال به شرح زیر است:

نتایج هفته چهارم گروه A مقدماتی جام جهانی + جدول

کد خبر 528471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.