نجات جوان ۲۹ ساله از خودکشی توسط آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان یک مرد ۲۹ ساله در منطقه فاز دو پادادشهر که با بازکردن و انتشار گاز قصد به آتش کشیدن منزل و خودکشی داشت را به نیروهای ۱۱۰ تحویل دادند.

ابراهیم قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق توسط آتش نشانان انجام شد که منجر به نجات چند شهروند اهوازی شد.

وی افزود: آتش سوزی پارکینگ ساختمان مسکونی در شهرک دانشگاه خیابان ۹ که به علت اتصال سیم کشی برق رخ داده بود با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از گسترش حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با تلاش و رسیدن به موقع آتش نشانان دو مورد آتش سوزی مغازه در خیابان لادن شش، یک مورد آتش سوزی خودرو در خیابان اقبال، و یک مورد آتش سوزی منزل در کوی اکباتان اطفا شد.

وی ادامه داد: از دیگر عملیات‌های سازمان آتش نشانی اهواز اطفا حریق یک دستگاه پژو پارس و یک باب منزل مسکونی در خیابان زاویه منطقه زیتون کارمندی بود و در یکی از حساس‌ترین عملیات‌ها، آتش نشانان یک مرد ۲۹ ساله در منطقه فاز دو پاداد شهر را که با باز کردن و انتشار گاز قصد به آتش کشیدن منزل و خودکشی داشت، به نیروهای ۱۱۰ تحویل دادند.

کد خبر 528445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.