مذاکرات یوونتوس با هافبک منچستر

باشگاه یوونتوس به دنبال جذب یکی دیگر از ستاره های جوان هلندی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس برای یک انتقال احتمالی در تابستان آینده با دونی فن دبیک، بازیکن هلندی تیم منچستریونایتد مذاکراتی را آغاز کرده است.

هافبک هلندی که در منچستریونایتد زمان کافی برای بازی کردن و البته نمایش توانمندی‌های خود را پیدا نکرده، ممکن است یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند تا به هم بازی سابق خود در آژاکس یعنی ماتیاس دلیخت بپیوندد.

با توجه به اینکه اینتر و یوونتوس در تابستان به دنبال تقویت خط هافبک خود هستند، سری آ مقصد احتمالی این بازیکن ۲۴ ساله محسوب می‌شود و دور از انتظار نیست که با توجه به حضور نداشتن مداوم در ترکیب یونایتد، فن دبیک تصمیم قطعی به جدایی از جمع شیاطین سرخ بگیرد.

روزنامه لااستامپا گزارش داده است که فدریکو چروبینی به عنوان مدیر نقل و انتقالاتی یوونتوس با مدیربرنامه‌های فن دبیک صحبت کرده و ممکن است حتی جابه‌جایی این بازیکن در فرصت نقل و انتقالات زمستانی باشیم. البته یوونتوس پیش از این نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مند بود.

انتقال فن دبیک به یوونتوس تنها به صورت قرضی با بند خرید اجباری یا غیراجباری ممکن خواهد بود و بعید است که بیانکونری پیشنهاد خرید آنی را به سران باشگاه انگلیسی ارسال کند. از سوی دیگر یووه در تلاش است تا آرون رمزی و وستون مک کنی را به فروش برساند که در صورت تحقق این امر، به خدمت گرفتن هافبک هلندی منچستر نیز ساده‌تر خواهد بود.

کد خبر 528356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.