از مدرسه‌سازی لذت می‌برم

یک خیر مدرسه‌ساز درباره انگیزه‌های خود برای ساخت مدرسه، گفت: از این کار لذت می‌برم، روزی که کلنگ این مدرسه به زمین خورد بهترین روز زندگی‌ام بوده که بیشترین لذت را در آن برده‌ام، به نظرم مابقی اتفاقاتی که در زندگی هر انسانی می‌افتد نمی‌تواند چنین لذتی داشته باشد.

علی عکافیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از ساخت مدرسه با نیت شادی روح پدرش، اظهار کرد: زیر بنای این مدرسه حدود هزار متر است دارای شش کلاس بوده و به محض اتمام عملیات اجرایی، به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مراحل ساخت این مدرسه مشکلاتی از جمله قطعی کنتور برق وجود داشت، افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز بر مراحل ساخت مدرسه نظارت داشته و همواره کمک حال ما بوده است.

این خیر مدرسه‌ساز گفت: مکانی که مدرسه در آن ساخته شد پیش از این یک مدرسه قدیمی بوده که مخروبه شده و دیگر برای تحصیل دانش آموزان مناسب نبود، این مدرسه برای پایه ابتدایی در نظر گرفته شده است، البته به نظر نمی‌رسد شش کلاس برای همه دانش‌آموزان منطقه کافی باشد.

عکافیان درباره انگیزه‌های خود در ساخت مدرسه، تاکید کرد: از این کار لذت می‌برم، روزی که کلنگ این مدرسه به زمین خورد بهترین روز زندگی‌ام بود و بیشترین لذت را در آن روز برده‌ام، به نظرم مابقی اتفاقاتی که در زندگی هر انسانی می‌افتد نمی‌تواند چنین لذتی داشته باشد.

این خیر مدرسه‌ساز با اشاره به افزایش هزینه‌های ساخت، گفت: در مجموع، بیش از ۲.۵ برابر آنچه برآورد شده بود هزینه ساخت این مدرسه شد زیرا قیمت همه مصالح ساختمانی چهار برابر افزایش یافت.

عکافیان در رابطه با ورود خیران به امر مدرسه‌سازی تاکید کرد: تاکنون به برخی از خیران اصفهانی پیشنهاد ورود به این امر داده شده و افرادی هستند که تمایل به این کار دارند، مردم حتی در این زمان با وجود مشکلاتی که دارند بازهم در این کار کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای من اجباری برای شرکت در مدرسه‌سازی وجود نداشت، اگر تاکنون مدرسه، بیمارستان و یا مسجدی ساخته‌ام همه اختیاری بوده زیرا لذت زیادی از این کار می‌برم، ساخت یک مدرسه از ساخت صدها آپارتمان هم لذت بیشتری دارد. در واقع لذت معنوی این کار انگیزه‌ای برای شرکت در آن بوده است.

کد خبر 528338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.