کنایه عجیب مجری تلویزیون به باشگاه استقلال در برنامه زنده+ فیلم

در ویدیویی شاهد کنایه توهین آمیز مجری برنامه «سلام تهران» شبکه پنج، به مدیران باشگاه استقلال خواهید بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجری برنامه «سلام تهران» شبکه تهران، در اقدامی عجیب، کنایه‌های توهین‌آمیزی به مدیران باشگاه استقلال زد و همین اقدام باعث شد تا آبی‌های پایتخت تصمیم بگیرند تا رسماً از مجری و تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی به دلیل توهین، تهمت و افترا به باشگاه شکایت کنند.

در ادامه بخشی از صحبت‌های مجری برنامه سلام تهران مشاهده می‌کنید:

همچنین باشگاه استقلال در این زمینه واکنش نشان داد؛ باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل رفتار توهین آمیز یکی از مجریان شبکه تهران، به صداوسیما اعتراض کرده است و شبکه تهران را تهدید کرده که در صورت عدم تنبیه این مجری، با این شبکه قطع همکاری خواهند کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آماده است:

باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام می‌نماید.

متأسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالوور و یا مخاطب بیشتر اقدام به توهین و هتک حرمت علیه اشخاص و چهره‌های سرشناس فوتبال ایران می‌کنند و نامش را شوخی یا طنز می‌گذارند!

اظهارات مطرح شده در برنامه امروز صبح شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم است. استفاده از کری‌های مبتذل و سخیف توسط برنامه مذکور، آن هم در رسانه ملی؛ موضوعی نیست که باشگاه استقلال به نمایندگی از جمعیت میلیونی هوادارانش به راحتی از آن بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین، تهمت، افترا و هتک حرمت علیه مجری خاطی و تهیه کننده این برنامه به عنوان متهم در مرجع صالحه قضائی برای باشگاه استقلال محفوظ است.

همچنین طی یک شکواییه از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

کد خبر 528319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • استقلالی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    6 1
    سلام فقط یاد گرفتیم با ظاهر موجه هر توهین که میتونیم به افراد اشخاص ومردم انجام بدهیم اگر انتقاد وتذکر بلد نیستیم حرف نزنیم خیلی بهتره وکسی هم نمیگه لال هستید
  • ب ر IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 3
    ايشون اگه ميخواد درست كنه اول ظاهرخودش رو درست كنه بعد صداو سيما رو
  • Mehdi IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    4 1
    بی ربط هم نگفته، مگه الان فوتبال ما غیر از اینه؟ از وقتی که فوتبال شده تجارت تا ورزش تو بیشتر تیم ها این دلال بازار هست ، این صحبت اسمش بی حرمتی نیست و متاسفانه واقعیته
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    تایب قهرمان جام حذفی و نایب نایب قهرمان لیگ برتر