تورنمنت چهارجانبه برای پیش فصل لازم بود/ امسال لیگ والیبال با کیفیتی خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: از بازیکنانم راضی هستم زیرا کار تیمی انجام دادند و سعی می‌کنیم اشتباهات انفرادی آنها را کم کنیم تا نتایج خوبی بگیریم، به سپاهان هم خسته نباشید می‌گویم یارگیری خوبی انجام دادند.

اسماعیل بادرنگین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی نوجوان فداکار و بازی مقابل سپاهان، اظهار کرد: این تورنمنت بین تیم‌های شهداب، سپاهان و راهیاب مریوان و ما انجام می‌شود که سطح بالایی دارد. شهداب و سپاهان از مدعیان قهرمانی هستند، ما هم می‌خواهیم در لیگ بمانیم و در پلی‌آف شرکت کنیم، این تورنمنت چهارجانبه برای پیش فصل ما لازم بود زیرا در اولین بازی لیگ به مصاف سپاهان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: از بازیکنانم راضی هستم زیرا کار تیمی انجام دادند و سعی می‌کنیم اشتباهات انفرادی آنها را کم کنیم تا نتایج خوبی بگیریم، به سپاهان هم خسته نباشید می‌گویم یارگیری خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان با بیان اینکه برگشت بازیکنان لژیونر به ایران سطح والیبال ایران را بالا می‌برد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۴ تیم در لیگ حضور دارند، بازیکنان لژیونر به ایران بازگشتند و بازیکنان خارجی به لیگ ایران می‌آیند امسال یک لیگ با کیفیت بالا داریم.

بادرنگین در خصوص سختی‌های لیگ برتر والیبال، خاطر نشان کرد: تیم‌های شهرهایی مثل اصفهان که موقعیت جغرافیایی خوبی دارند، دغدغه فاصله زیاد را ندارند ولی تیم‌ی مثل ما که از ارومیه می آییم و مسیر طولانی داریم فشار بیشتری را تحمل می‌کنیم. بازی‌های لیگ یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که سخت است ولی بازیکنانی که سطح بالایی دارند سال‌های قبل هم این فشار را تحمل می‌کردند. به نظر من اینکه مسابقات به صورت لیگ و رفت و برگشت شده خوب است.

کد خبر 528211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.