سطح لیگ برتر والیبال با توجه به بازگشت یکسری از لژیونرها بالا خواهد رفت

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: تعداد بازی‌های تدارکاتی زیاد برای تیم ما که بازیکن جوان دارد باعث می‌شود، نقاط ضعف را پیدا کنیم و در این فرصت باقی مانده تا شروع لیگ آن را برطرف کنیم.

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی، نوجوان فداکار اظهار کرد: حدوداً ۱۲ روز مانده به آغاز لیگ برتر والیبال که این مسابقات چهارجانبه در زمان خوبی برگزار شده است و تیم‌ها تقریباً شکل خود را به دست آوردند و تمرینات را پشت سر گذاشتند. شهداب، مس رفسنجان و میزبان این بازی‌ها سپاهان، تیم‌های خوبی هستند که در این تورنمنت حضور دارند و سطح مسابقات بالا است. خوشحال هستیم که از طرف سپاهان در این تورنمنت دعوت شدیم.

وی ادامه داد: تعداد بازی‌های تدارکاتی زیاد برای تیم ما که بازیکن جوان دارد باعث می‌شود نقاط ضعف را پیدا کنیم و در این فرصت باقی مانده تا شروع لیگ آن را برطرف کنیم.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در خصوص پیروزی سه بر صفر مقابل تیم شهداب، تصریح کرد: به خاطر پیروزی خوشحال هستم، شهداب دو الی سه بازیکن خود را در اختیار نداشت ولی بازهم تیم بزرگ و خوبی است. از تمامی بازیکنانم و مجموعه کادر فنی تشکر می‌کنم زیرا با تمام توان تلاش کردند و پیروزی سه بر صفر مقابل شهداب نتیجه کار گروهی بود.

وی ادامه داد: در مواقعی از بازی مخصوصاً ست اول و سوم بهتر از شهداب بودیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم ولی مغرور نمی‌شویم زیرا بازی‌ها تدارکاتی است. از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

صادقیانی با بیان اینکه امسال لیگ سطح بالایی دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ای که فدراسیون والیبال برای مسابقات لیگ برتر داده و فرصت کمی که تا پایان سال وجود دارد، قرار است یک‌شنبه و چهارشنبه هر هفته بازی برگزار شود که شرایط سخت می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکسری از بازیکنان لژیونر به ایران برگشتند سطح مسابقات بالا است و تیم‌های مدعی روی کاغذ زیاد هستند. امیدوارم والیبال خوبی به نمایش بگذاریم و سطح لیگ بالا باشد تا به تیم ملی کمک کنیم.

کد خبر 528178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.