اکران فیلم های جشنواره کودک در «جُنگ سینمایی»

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۲ اصفهان، گفت: اکران، نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره کودک با مشارکت کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

فریبا زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در ارتباط با جنگ محلاتی شهرداری منطقه ۲، گفت: برنامه‌ای به نام «جُنگ سینمایی» از تاریخ هفدهم مهرماه برگزار می‌شود و تا بیست و یکم این ماه در بوستان‌های محلاتی منطقه ۲ ادامه دارد.

وی افزود: این برنامه با مراسم جُنگ و برنامه‌های شاد و متنوع همچون مسابقات، خواندن شعرهای کودکانه و نمایش برای کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و سپس اکران فیلم‌های برتر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان سال گذشته را در دستور کار داریم.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۲ اصفهان، گفت: پس از اکران، نقد و بررسی فیلم با مشارکت کودکان و نوجوانان انجام می‌شود. سپس از بین کسانی که در نقد و بررسی شرکت کرده باشند به همه یا گروه خاصی از افراد جوایزی اهدا می‌شود.

زارعان درباره شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این برنامه عمومی، اظهار کرد: برنامه در فضای باز و در بوستان‌های محلات برگزار می‌شود. چیدمان صندلی‌ها با یک و نیم متر فاصله نسبت به یکدیگر است. از طرفی کودکان و نوجوانان باید ماسک به همراه داشته باشند. همچنین پیش از حضور کودکان بر روی سن دست‌های آنها ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 528122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.