نارضایتی واینالدوم از حضور در پی اس جی

هافبک هلندی ناامیدی خود را به دلیل عدم کسب زمان کافی برای حضور در زمین مسابقه ابراز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی سابق لیورپول که به پی اس جی پیوست، اعتراف کرده که پس از شروع بسیار سخت زندگی در فرانسه، در پاری سن ژرمن کاملاً خوشحال نیست و شرایط باعث نارضایتی او شده است.

پاری سن ژرمن پس از جدایی واینالدوم از لیورپول، این بازیکن را به صورت رایگان در تابستان به خدمت گرفت. هافبک هلندی نقش مهمی در قهرمانی قرمزها در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحت هدایت یورگن کلوپ داشت، اما در شروع رقابت‌های فصل جدید، وی زمان بسیار کمی برای بازی در پارک د پرنس در اختیار داشته است.

واینالدوم در خصوص احساس نارضایتی خود گفته: اوضاع آنطور که می‌خواستم نیست. من در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، همیشه آماده بودم و همچنین بسیار خوب بازی کردم. در حال حاضر وضعیت متفاوتی را در پی اس جی تجربه می‌کنم و البته باید به آن عادت کنم. مرحله جدیدی که وارد آن شده ام به سختی در حال سپری شدن است.

وی افزود: البته این خاصیت فوتبال است و من باید تلاش کنم تا با این شرایط کنار بیایم. بدون شک من یک مبارز هستم و باید ذهنیت مثبت خود را داشته باشم و سخت کار کنم تا جایگاهی که استحقاقش را دارم به دست بیاورم.

واینالدوم تا به حال ۱۱ بازی برای پاری سن ژرمن در تمامی رقابت‌ها انجام داده است اما هنوز موفق به ثبت یک گل یا پاس گل نشده. این بازیکن ۳۰ ساله تنها در یکی از پنج بازی اخیر این تیم در لیگ از ابتدا در ترکیب بوده است. در حال حاضر مارکو وراتی و ادریسا گانا گی به عنوان گزینه‌های اصلی پوچتینو در پست هافبک مرکزی محسوب می‌شوند.

ستاره هلندی امیدوار است بتواند با بازگشت مجدد به ترکیب پاری سن ژرمن به در دیدار مقابل آنژه در روز جمعه جایگاه خود را پیدا کند. غول‌های فرانسوی چهار روز بعد از این مسابقه نیز توجه خود را به لیگ قهرمانان معطوف خواهند کرد و در گروه اول مسابقات به مصاف لایپزیش می‌روند.

کد خبر 528063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.