ویژگی نسخه به روزرسانی الکسا چیست؟

شرکت آمازون اعلام کرده است که نسخه به روز رسانی شده دستیار صوتی الکسا استفاده از آن را برای افراد دچار اختلال گفتاری آسان‌تر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه با توجه به پیشرفت قابل توجه فناوری، استفاده از هوش مصنوعی دستیارهای صوتی بسیار ایده آل به نظر می‌رسد، اما در بعضی شرایط مطابق با انتظارات افراد پیش نمی‌رود زیرا بیان اشتباه کلمات یا لکنت زبان هنگام صحبت کردن می‌تواند باعث شود دستیارهای صوتی به خوبی عمل نکند.

شرکت آمازون قصد دارد در به‌روزرسانی بعدی دستیار صوتی الکسا، قابلیتی به آن اضافه کند که قادر باشد دستورها را آهسته‌تر پردازش کند تا افراد دچار اختلال گفتاری نیز بتوانند همانند دیگران از هوش مصنوعی این دستگاه‌ها استفاده کنند. این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست و کاربرانی که به زمان بیشتر برای پردازش فرامین خود نیاز ندارد، می‌تواند همانند گذشته از دستیار صوتی الکسا استفاده کند، اما در صورت نیاز می‌توان این قابلیت را از قسمت تنظیمات الکسا فعال کرد.

به گفته مدیر بخش تشخیص گفتار الکسا، دستیار صوتی در مرحله اول یک رابط کاربری است، بنابراین لازم است به منظور بهبود تشخیص گفتار برای همه افراد به‌روزرسانی شود. تعدادی از کاربران اعلام کرده‌اند که برای برقراری ارتباط با الکسا به زمان بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل قصد داریم این ویژگی را به نسخه به روز رسانی دستیار صوتی الکسا اضافه کنیم.

کد خبر 528029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.