۱۱ مدرسه آسیب دیده اندیکا بازسازی می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره زلزله‌های اخیر خوزستان در منطقه اندیکا گفت: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه بر اثر زلزله آسیب دیده که ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قربانی امروز (یکشنبه) در بازدید از مدارس زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بخش چلو، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله اندیکا سعی کردیم از ساعات اولیه با تماس با اداره آموزش و پرورش عشایری و اداره شهرستان اندیکا در خصوص برآورد خسارات احتمالی وارد شده به مدارس اطلاعاتی به دست آوریم و در این راستا اکیپ‌های مختلفی برای بازدید از مدارس تشکیل شد.

وی گفت: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه در منطقه آسیب دیده‌اند که به تعمیرات جزئی نیاز دارند و از امروز کار تعمیر آن‌ها آغاز خواهد شد و به کمک خیرین و بنیاد برکت امید است تا یک ماه آینده بازسازی انجام شود.

قربانی تصریح کرد: ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده که باید تخریب و مجدداً احداث شوند، این مدارس با توجه به اینکه مسیر و جاده ندارند، هماهنگ شده که با بالگرد برای آن‌ها کانکس ارسال شود برای روستاهایی که مسیر دارند نیز جهت احداث مدارس برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: امروز نیز پنج کامیون از وسایل و امکانات مورد نیاز برای مدارس اندیکا که شامل میز و نیمکت، فایل، لوازم‌التحریر و … تحویل مدارس شد، تیم اداره کل نوسازی در منطقه حاضر است و سازمان نوسازی نیز پیگیر بازسازی و احداث مدارس است.

کد خبر 527946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.