از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم

سرمربی مس سونگون گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم بازی بسیار خوبی بود امیدوارم هر چه هفته‌های لیگ را می‌گذرانیم بازی‌های بهتری شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بی غم پس پیروزی برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بعد از تعطیلاتی که گذراندیم شرایط کمی برایمان سخت شد و با تیمی مصاف داشتیم که واقعاً جانانه بازی کرد، این حسن در سپاهان وجود داشت آنها بدون حاشیه برابر مس قرار گرفتند و خدا را شاکریم که توانستیم نسبت به آنها بیشتر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم بازی بسیار خوبی بود امیدوارم هر چه هفته‌های لیگ را می‌گذرانیم بازی‌های بهتری شاهد باشیم.

سرمربی مس سونگون با اشاره به غیبت فرهاد فخیم کاپیتان تیم و بازیکنانی که در جام جهانی لیتوانی حضور داشتند، تصریح کرد: کاپیتان ما در قهرمانی‌ها همراه ما بوده و حضور او در زمین تأثیر گذار است و واقعاً جای او خالی است، بازیکنانی همچون فرهاد فخیم حیف است از میادین دور باشند در خصوص بازیکنان تیم مس که همراه تیم ملی بودند خدا را شاکرم دو بازیکنی که آنجا حضور داشتند آنقدر حرفه‌ای کار کرده اند که دغدغه‌ای نداشته ایم همانطور که دیدید امروز حمید احمدی پا به پای دیگر بازیکنان دوید و تلاش کرد.

وی در خصوص تکرار قهرمانی از سوی تیمش افزود: خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. در حال حاضر هدف ما بازی بعدی است، کار سخت بوده همین تیم سپاهان هرچه از هفته‌های لیگ بگذرد بهتر کار خواهد کرد، آنها کادر فنی خوبی دارند و می‌توانند با استفاده از امکانات شأن روز به روز بهتر شوند در مجموع تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

کد خبر 527945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.