عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ مهرماه

در این بسته خبری از بی نیازی شهرداری زرند به قطعات بتنی تا توسعه شبکه جمع آوری آب‌های سطحی ساری و طرح ویژه زیباسازی چهره نیشابور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تولید ۱۰۰ درصدی قطعات بتنی و بی نیازی شهرداری زرند

محمد منصوری، سرپرست شهرداری زرند با بیان اینکه راه‌اندازی این واحد تولیدی در راستای تأمین نیاز شهرداری به انواع قطعات بتنی توانسته است هزینه‌های شهرداری در زمینه خرید، حمل و سایر زمینه‌ها را از لیست هزینه‌ها حذف کند، گفت: کارگاه قطعات بتنی شهرداری از ابتدای سال جاری بیش از ۴۰ هزار انواع قطعات بتنی را تولید کرده است.

مال خلیفه صاحب آرامستان می‌شود

داوود امیری، شهردار مال‌خلیفه با بیان اینکه زمینی برای آرامستان شهر در نظر گرفته شد، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان مال‌خلیفه رو به تکمیل شدن است از سال ۹۷ پیگیر دریافت اراضی جهت اختصاص به آرامستان جدید بودیم که روند این مهم به نتیجه رسیده و اکنون زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در نظر گرفته شده است.

آتش نشانی اسفراین نیازمند بالابر است

قاسم نیک گفتار، معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت: برای عملیات‌های امدادی و اطفای حریق در ساختمان‌های با بیش از دو طبقه که اکنون ساخت آن در این شهر روند افزایشی دارد نیازمند بالابر آتش نشانی هستیم.

طراحی زمین چند منظوره در محدوده ناحیه دانش قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: پروژه مطالعه و طراحی زمین ورزشی چند منظوره به سفارش شهرداری منطقه یک در دست تهیه است.

آماده‌باش کامل و مستمر نیروهای عملیاتی آتش نشانی شاهین شهر

مجتبی رستمی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر گفت: نیروهای جان بر کف سازمان طبق برنامه‌های مشخص و هدفمند در زمان شیفت، ضمن انجام تمرینات بدنی خاص در ساعات مختلف، کلیه وسایل و لوازم مورد نیاز را بررسی و فعالیت‌هایی از قبیل اطفا حریق، کار با طناب، امداد و نجات در ارتفاع و بسیاری از اموری که باید یک آتش‌نشان در حادثه انجام دهند تمرین می‌گردد تا بتوانند در مواقع بروز حادثه به نحو احسن خدمات رسانی نمایند.

توسعه شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح شهر ساری

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری ساری جهت رفاه حال شهروندان و پاسخ به مطالبات شهروندی در حال توسعه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی است.

کم آبی فضای سبز شهرکرد را تهدید می‌کند

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: امسال اولویت حفظ درختان فضای سبز بود که چمن‌ها به طور نسبی و درختان چندین ساله هم از خشک شدن و تنش‌های سنگین حفظ شدند، اما قطعاً اگر تدبیری اندیشیده نشود سال آتی با مشکلات بیشتر و عواقب جبران ناپذیری روبه‌رو خواهیم بود.

طرح ویژه زیباسازی چهره شهر به مناسبت پایان ماه صفر و حلول ماه مبارک ربیع‌الاول

ناصر صدیقی، سرپرست شهرداری نیشابور با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول از تلاش‌های نیروهای سازمان سیما و منظر و فضای سبز در کشت، آبیاری، تشتک گذاری و تراس‌بندی در جاده باغرود، حذف و جمع آوری سرشاخه‌های خشک و پرچین‌های پیر، واکاری درختان آیلند جاده باغرود (کاج)، شستشوی درختان سطح شهر با مایع مخصوص همراه با سم کنه کش جهت مبارزه با آفات و بیماری‌های گیاهی، بازپیرایی و واکاری در میادین سطح شهر با گونه‌های غالب محیط مذکور، تغذیه درختان و گلکاری تزئینی با عناصر غذایی جهت بالا بردن کیفیت فضای سبز با عناصر ریز مغزی، کود و (تغذیه گیاه) جهت گل دهی بهتر در ماه‌های گذشته تشکر نمود.

آبفای و شهرداری خرمشهر نقاط بحرانی را شناسایی کنند

نادر عمیدزاده، سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: آبفای و شهرداری خرمشهر نقاط بحرانی ناشی از پس زدگی فاضلاب در این شهر را شناسایی و در اسرع وقت ترمیم و مشکلات آن را برطرف کنند.

کد خبر 527932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.