اولویت در انتصاب‌ها استفاده از خانواده شهرداری است

شهردار اصفهان گفت: اولویت در انتصاب‌ها استفاده از افراد حاضر در خانواده شهرداری است، زیرا باید به نیروی انسانی و منابع داخلی به عنوان سرمایه بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰_ در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهار کرد: از "علیرضا صادقیان" معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تقدیر می‌کنم که هر آنچه از ایشان شنیده شد اخبار خوب بوده است، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منبع غنی و سرشار برای شهرداری در دوره‌های مختلف بوده و نقش مؤثری در ارتقا و تحول شهری داشته است.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات شهرداری تدوین برنامه پنج ساله، یک ساله و کنترل پروژه است که این برنامه‌ها باعث شده روند فعالیت‌های شهر از نظم خوبی برخوردار باشد که این مهم به اهتمام معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری انجام شده است.

شهردار اصفهان با قدردانی از "مسعود بنده خدا" معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان که به نسبت مدت کوتاه حضور در این معاونت عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: به جهت نوع نگاه جدید که قرار است شکل بگیرد از "حسین حق شناس" دعوت شد تا در سمت معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان فعالیت داشته باشد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: با "ایمان حجتی" مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان آشنایی قبلی نداشتم، اما در برخوردهای این مدت اخیر با شخصیت وی بیشتر آشنا شدم، همچنین از مدیر کل سابق سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز که فعالیت خوبی در این حوزه داشتند، تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: بعد از هر تحول مردم منتظر اتفاقات جدید هستند؛ تغییر به مفهوم بد یا خوب بودن نیست بلکه باید دائم در حال پیشرفت باشیم، زیرا نظام خلقت نظام تحول است بنابراین باید به دنبال احسن الاحوال باشیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: اولویت در انتصاب‌ها استفاده از افراد حاضر در خانواده شهرداری است، زیرا باید به نیروی انسانی و منابع داخلی به عنوان سرمایه بیشتر توجه شود.

کد خبر 527874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.