شورای شهر سنگری برای خدمت به مردم است/ مدیریت ترافیک شهر با اقدامات فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سنگر شورای اسلامی شهر به عنوان خادمان مردم چیزی جز خدمت انجام نخواهیم داد، گفت: افراد مسئول باید از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌ها استفاده کرده و هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نور صالحی ظهر امروز _ یکشنبه ۱۸ مهرماه_ در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهار کرد: امیدواریم همه افرادی که در سمت جدید مشغول فعالیت می‌شوند، با روحیه‌ای سرشار از تلاش و جهاد فعالیت خود را آغاز کنند. در زمانی که مسئولیت به افراد واگذار می‌شود باید با حداکثر توان، ظرفیت و استعداد تلاش کنند تا وقتی نوبت به سپردن سمت به افراد دیگر می‌شود، تجربیات خود را در اختیار نفر بعد قرار دهند.

وی با بیان اینکه همکاران قدیمی که امروز تکریم می‌شوند سال‌ها شاهد تلاش آنها در مسئولیت‌های مختلف بودیم همچنین افرادی که امروز معارفه می‌شوند نیز در حوزه‌های مختلف همکاری داشتند، تصریح کرد: "حسین حق شناس" که به عنوان معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان انتخاب شده از بدنه دانشگاه آمده و در زمان‌های مختلف به عنوان تیم مطالعاتی دانشگاه‌ها پا به پای مجموعه ترافیک شهرداری حرکت و فعالیت داشته است و با این حوزه به طور کامل آشنایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رود مدیرانی که به تازگی مشغول به فعالیت شدند، در حوزه خدمت و تلاش برای اداره بهتر شهر و فراهم ساختن شرایط زندگی فعالیت کنند.

نور صالحی با بیان اینکه در سنگر شورای اسلامی شهر به عنوان خادمان مردم چیزی جز خدمت انجام نخواهیم داد، گفت: افراد مسئول باید از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌ها استفاده کرده و هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در حوزه ترافیک با مشکلاتی در سطح شهر مواجه هستیم، البته شاید شرایط کرونایی برخی مشکلات را کمتر جلوه داد، اما در حمل و نقل عمومی شرایط خوبی را در بخش اتوبوسرانی نداریم چرا که تنها حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر به شهروندان سرویس دهی می‌کند در حالی که در سال‌های قبل دو هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی شهروندان در شهر فعال بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آمار جا به جایی مسافران اتوبوسرانی شهر اصفهان به کمتر از یک سوم کاهش یافته است، گفت: معاون جدید باید حوزه‌های مختلف حمل و نقلی شهرداری را تجهیز کند تا با رخت بستن کرونا و بازگشت به شرایط قبل قبل از کرونا، مشکلی در بخش حمل و نقل شهری نداشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با همت و سخت‌کوشی در حوزه‌های مختلف ترافیک، شهری شاداب و با نشاط داشته باشیم.

نور صالحی تصریح کرد: تک‌تک سامانه‌های حوزه ترافیک فعال است، اما باید در راستای توسعه آنها تلاش بیشتری کرد؛ البته باید مابین حوزه فرهنگی و ترافیک تعامل بیشتری برقرار کرد چرا که با انجام اقدامات فرهنگی در راستای مدیریت ترافیک می‌توان فعالیت‌های خوبی انجام داد، سبک زندگی شهروندان دچار تغییراتی شده و این تغییرات مشکلاتی را نیز به وجود آورده است.

وی گفت: "سعید ابراهیمی" معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز از ابتدای ورود به شهرداری در حوزه برنامه‌ریزی فعالیت داشته و از مراحل کارشناسی به به حوزه حساس رسیده که اتاق فکر شهرداری به شمار می‌رود؛ انتظار داریم با استفاده از ظرفیت همکاران مجموعه شهرداری را در حوزه برنامه‌ریزی، نرم‌افزاری و پژوهش هدایت و به پیش ببریم؛

وی خاطرنشان کرد: به مدیران پیشین حوزه روابط عمومی، سرمایه انسانی و مشاور دستیار شهردار در امور فرهنگی خدا قوت گفته و به افراد جدیدی که از اعضای خانواده شهری هستند تبریک می‌گویم و امیدوارم به نحو مطلوب انجام وظیفه کنند.

کد خبر 527855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.