رقابت ۲ فیلم کوتاه ایرانی در ایتالیا

دو فیلم کوتاه «یوشید» و «باخ» منتخب بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی رجو ایتالیا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم‌ها، فیلم کوتاه «یوشید» به کارگردانی سحر خوش‌چشمان و «باخ» به کارگردانی مهران قربانی منتخب بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی رجو ایتالیا شدند.

این جشنواره هر ساله با هدف اصلی زمینه سازی برای تحقیقات فرهنگی از راه ترویج تولیدات و دانش فیلم کوتاه در جهان برگزار می‌شود. جشنواره فیلم رجو همچنین هر دوره بر موضوعاتی خاص تمرکز دارد و بیستمین دوره آن از تاریخ ۳ الی ۸ نوامبر مصادف با ۱۲ تا ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر رجو امیلیا ایتالیا برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه «یوشید» به کارگردانی سحر خوش‌چشمان پیش از این در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و در بخش فیلم‌های کوتاه سینمای سعادت به نمایش درآمد. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «و حالا برخیز و مراسم پاک کردن گناه خود را به جا آور»

پیمان مقدمی، کیانا منتجبی، سیامک راشدی، مهدی ابوحمزه و امیر اخوین بازیگران فیلم کوتاه یوشید هستند.

همچنین در خلاصه داستان فیلم کوتاه باخ به کارگردانی مهران قربانی آمده است: «آقای بیگلری قصد دارد با کمک معلم روستا، دانش‌آموزان را به اردوی سینما ببرد. تنها دانش‌آموز دختر، اجازه رفتن به این اردو را ندارد. بیگلری و معلم، در تلاش برای جلب رضایت خانواده او هستند…»

داریوش کاردان، علی عماری و فاطمه حیدری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 527839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.