تصویب طرح تکمیل پروژه تصفیه خانه پساب شمال اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح تکمیل و اجرای پروژه تصفیه خانه پساب شمال اصفهان در جلسه علنی امروز شورا تصویب شد تا تعیین پیمانکار و مناقصه آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دستور جلسه سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایحی که در کمیسیون‌ها بررسی شده، مطرح و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید، یکی از این لوایح توافق در واگذاری زمین در ازای آزادسازی خیابان عطشاران بود. همچنین تأمین اعتبار جابه‌جایی کانون پرورش فکری کودکان میدان قدس به علت قرار گرفتن این کانون در مسیر خط دو مترو نیز به تصویب اعضای شورا رسید.

وی افزود: لایحه واگذاری زمینی در خیابان شهروند برای بررسی مجدد به کمیسیون اقتصادی برگشت داده شد؛ اما طرح تکمیل و اجرای پروژه تصفیه خانه پساب شمال اصفهان نیز مورد تصویب قرار گرفت تا تعیین پیمانکار و مناقصه آن انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن گرامیداشت زاینده رود، محور همه نطق اعضای شورا در رابطه با زاینده رود بود و تاکید شد تا استاندار اصفهان و همه دستگاه‌ها در یک فضای هم افزایی و همکاری بتوانند این مطالبه جدی مردم را پیگیری کنند.

وی افزود: با توجه به انتصاب معاون ساماندهی امور جوانان و وزیر ورزش و جوانان، به رسیدگی امور جوانان تاکید و پیشنهاد شد کارگروه هم اندیشی از نمایندگان، اعضای شورا، شهردار و استاندار تشکیل شود، زیرا در چند سال اخیر این مهم در سایه موضوع ورزش قرار گرفته است.

صالحی با بیان اینکه در جلسه علنی امروز بر تشدید نظارت در حوزه شهرداری، توجه به بانوان، رعایت فرایندهای قانونی و لوایحی که به جلسات شورا می‌آید، تاکید شد، تصریح کرد: در این جلسه نیز از وضعیت بدهی و اشکالاتی که از دوره گذشته به این دوره منتقل شده است، سخن به میان آمد و همچنین از شهردار و معاونان وی درخواست شد با توجه به خلاءهای قانونی با پدیده دلالیسم، مقابله کرده تا با جایگزینی قوانین و اقدامات پیشگیرانه فضای سالمی را در حفاظت و حراست از سازمان شهرداری داشته باشیم.

کد خبر 527815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.